Ne, ne, ne........

Sutra opet počinje ta glupaaaaa škola. Zašto, zašto moramo ić u dosadnu školu cryno.....Tih svih silnih godina ja sam shvatila zašto sam stalno bolesna (svaki mjesec jednom). Zato što sam alergična na tu MUČIONICU. Svaki dan zbog toga (na neki način) razbijam glavuheadbang..... Da sam barem u drugoj državi nebi trebala ništa nosit u školu i rješavali bi samo listićeyes,to bi bilo divno. U školi me naj više živcira jedan dečko koji izgleda od prilike ovakozubo,fujjjjjj i uvjek je namrštennamcor, ali je tolko glup da ne zna da se od mrštenja stvaraju bore.To je to o školituzan koja sutra opet počinje.

nedjelja, 13.01.2008. u 15:06 ][ 2 ][ P ][ # ][ ^ ][


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Linkovi



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Forum....

Svaštara125-Maja
Blog od moje frendice

leonardzg
Moj brat

Good Thinking
Moj drugi brat

Renata


Kratko o meni


IME: Dorotea...

MJESTO ROĐENJA: Zagreb

GODINE:Nije bitno
VOLIM: Obitelj, slatkiše,
prirodu i cvijeće, tamne
boje....

MRZIM: Drečke iz razreda,
krištave boje, neiskrene...

LJUBAV: Opet sam nesretno
zaljubljena


Svašta...










Diddl













***DoRoTeA***