< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Ovdje ću vam pisati o svom životu, mojim prijateljima i prijateljicama, o svemu što volim....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music

Nesh o meni

Ime:Ana
Prezime:nije važno
Zovu me:Shary,Anchy
Moje najbolje prijateljice: 3 Ane,Marija,Ivona
Iz razreda cool cure:Boži,Hanna,
Marija(ista kao i gore),Nika i Lidija zubo
Razred:VI.3-najluđi i najgore se ponašamo
Volim:društvo,zabavu,
dečke,moj razred,
glumu,ples,prijateljice,
glazbu,šale i cool osobe i tako dalje.
Mrzim:ufurane osobe,dosadne kao
(Dragicu,Ivanu i Mariju Pehar)
kretene,školu(osim prijatelja i prijateljica),
a posebno u njoj mrzim nastavnikeheadbang,
umišljene osobe ufff e sada kad bi govorila šta sve mrzim bi do sutramadblablapuknucu

petak, 18.01.2008.

Škola...

Jao počela škola ubijam se headbangmadpuknucublablaburninmadstvarno je grozno... Sorry što nisam dugo pisala post nije mi se dalo tako sam lijena :laze :šta ćetelud,mora se učiti,i danas sam dobila prvu ocjenu koja je 5 iz matematike,stvarno me živciraju oni muškarci iz mog razreda zovu me štreberkom zato šta ja razumijem matematiku i zato što je znam,mislim stvarno su ljubomornizuboroflroflmislim šta će na to biti ljubomorni. Samo da kažem da sam sretna zato što sada sjedim sa Hannom skoro na svakom satu smokinzujo,razrednica je napravila neki raspored sjedenja nije se baš cvimka svidjelom,ali glavno je da meni jeste zuboDanas sam ostala na dodatnoj iz hrvatskog samo da se malo zabavim nuti izvela me na ploču pa mi je zadala nešto stvarno teško ja nisam imala pojma deadblabla baš pojma o tome ,ali imala sam sreću da nas je sve skupa pitala koji je odgovor naughty,Eto neke sličice za lude djevojke iz mog razreda:Hannu,Boži,Mariju,Lidiju,Niku i Ivonu...Samo da napomenem sutka Nika slavi rođendan bit će nam ludo party Kiss
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Draw Customized Symbols - ImageChef.com Awareness Ribbons Customized - ImageChef.com Visual Poetry - ImageChef.com

Glitter Symbols - ImageChef.com

| CoMmEnTaRiChI (8) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.