srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Ovdje ću vam pisati o svom životu, mojim prijateljima i prijateljicama, o svemu što volim....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music

Nesh o meni

Ime:Ana
Prezime:nije važno
Zovu me:Shary,Anchy
Moje najbolje prijateljice: 3 Ane,Marija,Ivona
Iz razreda cool cure:Boži,Hanna,
Marija(ista kao i gore),Nika i Lidija zubo
Razred:VI.3-najluđi i najgore se ponašamo
Volim:društvo,zabavu,
dečke,moj razred,
glumu,ples,prijateljice,
glazbu,šale i cool osobe i tako dalje.
Mrzim:ufurane osobe,dosadne kao
(Dragicu,Ivanu i Mariju Pehar)
kretene,školu(osim prijatelja i prijateljica),
a posebno u njoj mrzim nastavnikeheadbang,
umišljene osobe ufff e sada kad bi govorila šta sve mrzim bi do sutramadblablapuknucu

četvrtak, 26.07.2007.

Zahvala

Imala sam puno komentara, pa evo da vam zahvalim na vašim silnim komentarima!!! Ne znam šta bi još pisala, pa ću vam objaviti malo slikica!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Evo jedna pjesma posvećena mojim najboljim prijateljicama ( Kraljice ulice)!



| CoMmEnTaRiChI (126) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.