......cUrA u PoKrEtU.....

srijeda, 07.12.2005.

.................7b..................

E bok ljudi sve vas pozdravljm......kao što čujete i vidite stavila sam pijesmu na blog.To mi je jako jako lijepa pijesma.Nadam se da će vam se svidjeti........Ovim putem Žani čestitam rožendan i želim joj puno ljubavi i dobrote u životu.Inače sada idem na trening ali sam se vam htijela obratiti i žani čestitati rođendan.Danas mi je u školi bilo baš super sve dok ga naši dečki iz razreda nisu upropastili.To je bilo na vijeronauku.Bili su jako bezobrazni da je učiteljica rekla da ćemo 20 minuta šutjeti sve dok ne zazvoni za kraj sata i rekla je da čemo iduči tijedan pisati test.Bilo mi je jako žao da je morala reagirati na takav način.....ali šta se može.............sami smo si krivi.....sada idem na trening.....pusa...

- 19:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #