srijeda, 21.11.2007.

+

Image Hosted by ImageShack.us


Evo me nakon dužeg ne javljanja nono
Mogu vam reći da mi je u bračnim vodama baš krasno kisscerekthumbupnaughtynutnjamibeljpjevasmijeh
na žalost što se tiče slika sa svadbe, još ih nisam u mogućnosti staviti, jer pošto smo se preselili, moraju nam uvesti novi priključak za internet, pa ga trenutno nemamo...pišem sa posla tako da se ispričavam...ako ih još uvijek želite vidjet...

Bog je dobar...nekad se malo zamislim, pa se preplašim, jer ovaj svijet je ponekad pretežak za mene i bojim se da neću moći izdržati neke stvari koje život nosi, ali sada sam mlada i činit ću sve što je u mojoj moći, da prikupim snage za one teške dane...

u svakom slučaju trebam Božju pomoć da me vodi kroz ovaj svijet i sve njegove napasti...usudila sam se ući u bračni život mlada i nadam se da ću uvijek imati snage u svakom padu se podići...potrebna je velika žrtva i možda će ponekad biti jako teško, ali ipak je ljubav jača od svega i tko ima Boga ima i ljubavi, stoga vjerujem da Bog točno zna što je za nas dobro i da će tako učiniti.....

i zato Bože
puštam se Tvojim rukama i Tvojoj volji, jer sve što od Tebe dolazi, dobro je...
Hvala Ti jer sam sretna...


Bog vas blagoslovio+

- 14:25 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svjedočenje Božje ljubavi kroz život običnih ljudi...



Free Hit Counter
Free Hit Counter



Kako komentirati:
Kliknite tamo gdje piše komentari (ispod svakog posta), otvori vam se novi prozor, klik u polje anonimac ili ako imate blog bloger (desno dolje), tamo gdje piše nadimak upišete svoje ime ili neki nadimak, onda upišete komentar i klik na pošalji.

DUHOVNO

"Jahve je samnom, i ja ne strahujem.
što mi tko može?" (Ps 118, 6)

"Milosrdan i milostiv je Jahve,
spor na srdžbu i vrlo dobrostiv.
Jarostan nije za vječna vremena
niti dovijeka plamti srdžba njegova.
Ne postupa s nama po grijesima našim
niti nam plaća po našim krivnjama.
Jer kako je nebo visoko nad zemljom,
dobrota je njegova s onima koji ga se boje,
Kako je istok daleko od zapada,
tako udaljuje od nas bezakonja naša.
Kako se otac smiluje dječici,
tako se Jahve smiluje onima što ga se boje.
Jer dobro zna kako smo sazdani,
spominje se da smo prašina." (Ps.103, 8.14)

«Ti sve vidiš o Jahve! Nemoj šutjeti!
Gospode, od mene se ne udaljuj!
Preni se, ustani da me obraniš,
Bože moj, Gospode, vodi parnicu moju!»(Ps. 35, 22-23)

«Zazivam te, Bože, ti ćeš me uslišit:
prikloni mi uho i čuj riječi moje.
Proslavi na menii dobrotu svoju
ti koji od dušmana izbavljaš
one što se uječu desnici tvojoj.
Čuvaj me ko zjenicu oka,
sakrij me u sjenu krila svojih
od zlotvora što na me nasrću»
(Ps. 17, 6-9)


MISLI SVETACA


-Posveti sebe i posvetit ćeš društvo (Franjo Asiški).

-Kršćanski je život nastavak i dovršetak Kristova života u nama. Svatko treba biti Krist ovdje na zemlji nastavljajući njegov život i njegova djela (Ivan Eudes).

-Bog je postao čovjekom zato da bi čovjek postao Bogom (Aurelije Augustin).

-Svi možemo postići kršćansku krepost i svetost bez obzira na životne uvjete i zvanje (Franjo Saleški).

-Neka svaki dan tvoga postojanja bude kao prvi; uvijek radi s gorljivošću kao na dan kad si se obratio (Antun Padovanski).

-U Božjim očima puno čini onaj tko radi najbolje što može, makar to bilo jako malo (Petar Alkantarski).

-Rođeni smo za rad, a ne za sanjarenje.

-Lažna je svaka pobožnost koja vodi lijenosti (sv. Zita).

-Ne može se istodobno ugoditi svijetu i Bogu jer su oprečni u svojim mislima, željama i djelima (Ivan Vianney).

-Čovjeku je bog ono što više voli od Boga (Ciprijan).

-Manje ćeš patiti slijedeći križ nego služeći svijetu i njegovim užicima (Ivan Vianney).

-Tko je sam svoj učitelj, učenik je budale (Bernard).

-Krist od nas uzima (i pobožanstvenjuje) samo ono što mu damo (Terezija Avilska).

-U kraljevskoj galiji božanske ljubavi nema robova jer su svi veslači dragovoljci (Franjo Saleški).

-Boga moramo ljubiti prvoga, kako bismo bližnjega mogli ljubiti u Bogu (Bernard).

-Cijena je Božje ljubavi ne biti cijenjen od ljudi (Franjo Asiški).

-Nikad ne govori o svom bližnjem ono što ne bi rekao u njegovoj prisutnosti (Magdalena de Pazzi).


- Gospodnja me drži desnica...ne, ja neću umrijeti nego živjeti

- Život mi bilježi
Božja snaga


- Svi smo mi putnici i svi smo mi na životnom proputovanju. Da bismo putovali životnom stazom, moramo zakoraknuti, skretati, vraćati se, tražiti, vjerovati životnim strujama jer nas uvijek vode k vratima namijenjenim upravo nama da ih samo ugledamo ili zastanemo pred poluotvorenim vratima ili otvorimo životna vrata s vjerom da Bog sve dobro vodi i krenemo...
Vlado Krapljan, Duhovne misli i izreke)

- Zaista, zaista, kažem vam: tko vjeruje, ima život vječni.
(Iv-6,37)

VICEVI I OSTALO

ISPEKLI PA REKLI

- Libijska vojska može razoriti Ameriku i slomiti joj nos.

(Muammar Gadaffi, libijski predsjednik)

- S godinama postajemo sve teži jer nam je u glavama sve više informacija.

(Vlade Divac, srpski košarkaš)

- Smatram da nismo učinili loše time što smo im oteli zemlju. Bilo je mnogo ljudi koji su je trebali, a Indijanci su je sebično htjeli zadržati za sebe.

(John Wayne)


MIJENJANJE ŽARULJE

Koliko programera treba za mijenjanje žarulje?
Nijedan. To nije hardverski problem.

Koliko diplomiranih studenata treba za mijenjanje žarulje?

Samo jedan, ali to može potrajati pet godina.

Koliko pravih muškaraca treba za mijenjanje žarulje?

Jedan. Pravi se muškarac ne boji mraka.

Koliko pravih žena treba za mijenjanje žarulje?

Nijedna. Prava žena uvijek ima oko sebe dovoljno pravih muškaraca koji će to učiniti umjesto nje.

Koliko psihijatara treba za mijenjanje žarulje?

U principu dovoljan je samo jedan pod uvjetom da je žarulja sama poželjela da bude promijenjena.

Koliko psihologa treba za mijenjanje žarulje?

Nijedan, žarulja će se zamijeniti sama kada bude spremna.smijeh

Koliko mafijaša treba za mijenjanje žarulje?

Tri. Jedan da zamijeni žarulju, drugi kao svjedok, a treći da se riješi svjedoka.

Koliko službenika treba za mijenjanje žarulje?

Četrdeset pet! Jedan da je zamijeni, a ostala četrdeset i četiri da ispunjavaju formulare.