<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ...~ Moj Blog Moja Pravila ~...

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari on ili off Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga






Puno ime: Ashley Michelle Tisdale
Datum rođenja:02.Srpnja 1985
Mjesto rođenja:West Deal, New Jersey, USA
Nadimak:Ash
Mlađa sestra:Jennifer
Ime roditelja:Lisa i Mike
Zapadni zodijak:Rak (Cancer)
Kineski zodijak:Bik (Ox)
Omiljena boja:Ružičasta
Nastupala u serijama:Malcolm u sredini i Čarobnice
Zanimanje:Pjevačica i glumica
Visina:160
Najbolja prijateljica:Brittany Snow
Njen najbolji TV show:"Friends" (1994)




















--

I Will Always Love You Lyrics


Lucky


Overprotected






/u>




























































Born To Make You Happy


Crazy
















AvatarMagic.com















AvatarMagic.com


AvatarMagic.com

AvatarMagic.com


















AvatarMagic.com






























































utorak, 06.05.2008.

Evo otvorila sam blog

Kao što vidite u naslovu odlučila sam otvoriti blog s novom adresom....
Ona mi je dosadila.... hehe ... smijehsmijeh ...
Imam i novi dizajn... Baš je cerekcerekcerek ... Baš su slatki...
Neznam da li znate ali sam ja veliki fan od Ashley T. & Vanessa Anne H. ....
Još mnogo njih volim ali o njima ću pisati što saznam...



Evo moj banner... nisam ga radila ali jedna cura je pa joj hvala



Image and video hosting by TinyPic




uzmite kod i stavite ga na blog... bila bih vam zahvalna


Sutra se idem cjepiti... yes ... Morati ću se rano ustati... Prvo ću se cjepiti a onda idem do ortodonta... smokin ... i tako...


Aj neznam šta da još pišem
Puno komajte


Ps. nemojte mi ostavljati više od 20 komova jer ako mi ostavite više vratiti ću vam samo 20 jer nemam vremena za komanje i usto imam još jedan blog...


Ovo su slike:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Banner by avrilka





pusica

bey

- 22:02 - kommaj (100) - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.