< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moy blog, moye gluposti...

Linkovi

Crazy Ancha cool
Ak te zanima adresa klikni ovdje... fino
Yustina pjeva
Petruška smijeh
1.hivisicazubo



O meni

Ime:Valerija
Prezime:nepotrebno
Rođendan:27.01.1996
Omiljena boja:crna
Mrzim:rozu boju, a ljudi su takvi kakvi jesu pa mi je onda zbog toga glupo napisati da mrzim npr.umišljene ljude
Obožavam:svoju micku, svoje starke i japanke,svoj mob i MP4, svoju obitelj i prijatelje, pizzu, špagete, limunadu, schwepps, more
Boja kose:plava (oni ljudi koji kažu da su plavuše glupe zapravo su ljubomorni na njih. Zašto bi inače bojili kosu u plavo?)
Boja očiju:zelena
Hobi:sviram violinu
Ja sam tip osobe:kojeg baš briga za tuđe mišljenje, koji uvijek preokrene stvari na svoju korist i koji iz svega zna napraviti šalu






















ponedjeljak, 07.07.2008.

Lalalalala...

Pa evo me.....sjedim tu i pišem post.....sama sebe sam na to natjerala.....roflroflroflroflroflrofl..... I tak...... Imam novu omiljenu grupu uz Pepperse,naravno. Skid Row ! YEAH...zapravo slušam samo one pjesme dok je još Sebastian Bach bio u grupi...One "nove" su sranje.....

Ovo su članovi od 1987 -1996 : - Sebastian Bach cerekcerekcerek
- Dave Sabo partypartyparty
- Scotti Hill namcor (njega ne volim baš)
- Rachel Bolan smokinsmokinsmokin
- Rob Affuso coolcoolcool

Njihovi albumi od 1989 - 1995 : - Skid Row cerekcerek
- Slave to the Grindcerekcerek
- Subhuman Racecerekcerek



Youth Gone Wild - Skid Row finocerekfino




Youth Gone Wild riječi yesfinocerekyes

Since I was born they couldn't hold me down
Another misfit kid, another burned-out town

Never played by the rules I never really cared
My nasty reputation takes me everywhere

I look and see it's not only me
So many others have stood where I stand
We are the young so raise your hands

They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild

Boss screamin' in my ear about who I'm supposed to be
Getcha a 3-piece Wall Street smile and son you'll look just like me

I said "Hey man, there's something that you oughta know.
I tell ya Park Avenue leads to Skid Row."

I look and see it's not only me
We're standin' tall ain't never a doubt
We are the young, so shout it out

They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild

They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild
We are the youth gone wild



Click here for Myspace Layouts



To bi bilo to...

Ajd...

Pozz mahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

|Komentiraj 28| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.