zivot jedne lee

crikvenica

bila sam u crikvenicipa od kud da pocenam bili smo:ja,viki,ivona.tati,tina,norma,drazeeeenka ždeeerka,mihela,ivana,koka,eva,sanja,sandra,ivona,ida,ruzica.zvali smo se
inozemna jaja
frst dej
smislili himnuisli u disko,ivona i luka su prohodali,pa su plesali isli u grad bili vani s dezminom lukom i ivanom radili gluposti i takisli u disko upoznale neke decke koji se zovu sanel i arlin tak nes pa smo plesali s njima likovi peti i cetvrti razred viskoi metar i sumska jagodaida se prolila hrana bila bljak smrsavila bar 5 kila i tak
drugi daj nis ne ne sjecam bilo je super pobjedili smo u nekoj igri upoznali smo miu cicu (vidra se napalio) i doru ok cure onda je bio disko pa smo iduci dan ucile neku koreokgrafiju na take control bas ej bilo super plesale smo ja ivona druga ivona sandra ida eva sanja koka meni je vidra reko da sam sve uprskala koji luzer pa sam se nes posvadala s vidrom glup je ko kurac naljutil se bez veze al kaj cu mu ja pa smo opet postali prijatelji i takigrali smo vruci stolac necemo o tome zaliven
onda me dezmin pocel napadat da kaj ne pricam s njim koji je to luzer
drazenka se nes napalila na dezmina moj muz se zove sanel on je muz od pola crikvenice mali je preslatki imam ga cak na pozadini ida se stalno proljevala i imala napadaje smijeha i tak. kad smo se vratili isli smo ja ivona vili veki vidra i leon nac se s cicom miom i dorom u megic bilo je super a poslje smo isli na srednjake ali mia i dora su osle na se s lukom a vili i veki doma onda nas je cica otpeljal kroz neki kvart leon mi je posto brat vidra i leon se nisu znali vratit koji zgubini i tak neda mi se pisat aj bok idem komajte mi nadopunit cu ovaj post


13.01.2008., 19:14 || pLJuNi... (102) || ...pA pRiLiPi... || ^ || #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.