zivot jedne lee

sretna nofa godina

ej ljudi ovo je moj prvi post u 2008 godinithumbupnaughtyzujonutwavemahsmijeh
ovo je bila kolekcija smajlica 2008
salim se

*nofu godinu smo docekali kod mene na tulumu viki,ivych,ja i ostali partijasi
bilo je fenomenalno sam kaj mi je bilo glupo kaj je tati trebala ic doma vec u 22
pa daj se ubibang
i moja mama nam napravila neke male pizze naravno viki se prezderala pa poslije nije mogla plesat
ali poslje je bilo oke onda nam se pridruzil dominik koje je on spacke radil bolje da ne pricam
mislili biste s kim se ova lea druzi
bilo je fenomenalno moja teta je cak plesala s nama onda smo ok 23 h osli gledat vatromet ja i viki smo
vristale ko lude(koja smo mi djeca) tak
onda u ponoc smo si svi cestitali nofu godinu zvali smo pol zagreba neke ljude smo zvali slucajno zvali dva puta uopce nisam imala blage kog sam zvala kog nisam nas tri bi se zaderale sretna nofa onda bi oni nama odvratili pa bi poklopili.plesale smo spavala sam do 12 i 30 ko budala



*ja vam ove dane sam klosarim vani sa ivonom danas su nas decki malo gadali pa smo doslovce popiz****
smrzavamo se danas smo trebale ic u crikvenicu al nismo jer nam je datum prebacen na 7.1 joj jedva cekam
mi si stalno dosadivamo planiramo ic na klizanje past cu ko KRUŠKA i tak trebala sam ic u tuhelj al neidem jer mi se neide uzas.sad mi je tak dosadno neznam kaj da pisem hocu puno komacha i tovec znate
planirma napraviti svoju abecedu mislim svi je imaju pa bi i ja bolje da idem jer cu pocet pisat o ljubavi poslje se sama sebi smijem
idem bay ovo je tak i tak bil brzinski post jer mi mama ide na komp a ja idem gledat zabranjenu ljubaf
nis volim vas sve velike i malene to po cijele dan epjevam nis idem saljem vam pusu svima velikima i malenima
bayyyyyyyyyyyyyyy
bayyyyyyyyyyyyyy
svim
velikima
i
malenima
puffffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


02.01.2008., 19:12 || pLJuNi... (153) || ...pA pRiLiPi... || ^ || #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.