zivot jedne lee

!!!...???čakovec!!!...???

Ej bok ljudi danas sam bila u Čakovcu.
ujutro sam se digla u 5 i lijepo popila sa mamom kavicuparty prosetala psarolleyes.
I onda me moj tatica otpeljao pred klub.to se sve dogada ujutro.btw za one koji neznaju ja treniram odbojku.
i u sest (ujutro)krenula u čakovec. u busu smo se slikali stavit cu slike sam kad ih dobijem najvjerovatnije u subotu drugu.u busu samo tagoder spavalibelj,gadali sa smokijem,spricali s vodm...
kad smo dosli igrali smo protiv orla. naravno izgubile smo.pa samo onda igrale protiv vrbovca i tada je sve krenulo po zlu mene je bolila glava i nisam mogla igratnamcor.
to smo isto zgubili.pa smo onda imali pauzu pa smo gledali druge utakmice a meni glava pucala, ali na trecoj utakmici je bilo bolje trenerica mi je dala neki aspirin za žvakanje pa me glava prestala bolit ,ali sve jedno nisam mogla igrat.igrali smo protiv bjelovara i tam su mi bile frendice kje sam upoznala na silbi kad smo bili sa klubom.i od njeh smo zgubili.i onda smo isli u restrac sve klub placa i dosli mi u neki otmjeni restac ono sve servirano a konobari svi ljubaznai.cak su nam dali da gledamo ples sa zvijezdama kad smo se vracali do te neke skole sjetili smo se da smo zaboravili lopte u svlacionici.i pita trenerica ko je najmladi a ja dignem ruku jer su svi skoro 94 aj sam beba pa sam morala nosit lopte.i sad pocinje zabava vracamo se mi doma vozimo se sat i pol bilo nam je dosadno pa samo si radili frizure ja sam dala svoju cetku pa smo se uredivalicerek.ja sam trenerici pola kose iscupala.meni je nika(barušička) iz 7.c radila neke punde pa sam ja njoj i tak .kad smo dosle morale smo jos ostati na jednoj utakmici igral je 1 b liga mislim da smo pobjedili tam smo se derali vikali mladost pa kad su oni bili nasi na servi vikali njihova imena .e da skoro sam zaboravila nasa maskota je bio bobo bobo je jedan plisani medo kojeg je donjela lara cak kad smo


02.12.2007., 21:05 || pLJuNi... (74) || ...pA pRiLiPi... || ^ || #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.