zivot jedne lee

...priredba o pravima djeteta i ostala događanja...

pa kao sto vidite bila je priredba o pravima djeteta uzas sve je pocelo ovako kad smo se mi cure javile da cemo napraviti glupi poster i mi sve smislili kak cemo napraviti ali evo onda raske da mi moramo raditi po njenom od kolaza radit neke ljude i drveca i balone uzas i mi napravile super i dodemo mi jucer u skolu i ona doslovce popiz**
i dere se na nas ko luda a ja i viki se smijemo ko neke budale i ona nama kaze stanite u vrstu prvo djecaci onda djevojcice ja nju gledam kaj ona misli da je ovo tjelesni al ok i sad ona kren leon ti u prvu klupu geno do njega i tak ona sve razmjesti i kaze da moramo sjedit pod svakim predmetu mislim daj se ubi ja sjedim sa kristicem on tam cijelo vrijeme nes crta i prica s jurom
da me bar stavila da sjedim sama i sad mi sve popravile kak nam ona rekla i dodemo mi na priredbu i sad raska nama kaze prvo ce akaci probiti led pa cete ici vi a kad onda cujes sad ce vam 6.b prikazati plakate i strib ja ono ne e sve smo zabrljale viki je citala moj ivona njeno a ja skorko nista smrc al bilo je sve u svemu dobro eda najbolji su bili 8.a dora svaka ti pohvla bila si genijalanaza one koji neznaju glumili su ana,tihac,dora i sven ana i sven su brat i sestra a tihac i dora muz i zenanaughty tihac se zval jankec ili japek kak vesc a dora ljubica a iza nas ti bila vlasicka a ja ti se pocnem smijat pa koje glupo ime ljubica vlasocka se tak zove ja se onak okrenem i sva se zacrvenimi sad da nastavim s pricom sven i ana ti hoce u skolu a jankec im neda pa im pak poslije da ali samo do 5 i onda oni odu u skolu pa se vrate pa kazu ljubici (dori ) da ce doc profac u posjet a dora ce pa nema nigdje sjest mi smo siromasni ja crkavam od smijeha i onda dora kao kaze da ce razgovarati s tihascem i tak nes svi smo pisali od smijeha ja sam vec misla da bu ovaj pocel svirat harmoniku e da se ubis to vam je o priredbi u subotu samu sopingu svasta sam kupila u nedelju sam bila na izlozbi pasa gdje sam se nadala da cu vidjet doru sa lotom al nis od tog bilo je hrpu tornjaka i berninskih pasa obozavam ih sad idem malo komat pa pajkit jer sutra imam informatiku.imamo likovni yeahnaughtynut zabava pocinje mi tam slusamo mp3 pa nam se decki zale kaj slusamo narodnjake al onda mi pustimo spanjelce rakim y ken y(dora od tebe sam ga pokupila) pa onda poludenis idem bas je dugacak post s tim da mi se nije dalo pisat i nisam imala bas neke inspiracije i da molim te seka da kad ovo citas nis ne govoris mami makar i ona cita jel mi onda drzi prodike da kaj prostacim bis samd da jos napisem znacenje smajlica:
sretanonak sretan
tuzannestetan sam
no neeeee
cryplacem
beljja sam beljo ha ha ha
zuboovaj se soral pa je ostal bez zubi i dobil nadimak zubo
coolja sam faca s placa
rofljojjjjjjjjjjjjjjjjj da crknes od smijeha
kissma ja ti pusu dam
rolleyesko ja ne
winknamigniula sam ha ha ha
yesda da da
eekmolim?????????
nonosad si nadrapo
bangdaj se ubi
burninmaddaj se ubi
deadsad si mrtav
greedynovac novac
headbang kako sam glup
mad explodirat ce
mouthwash ja perem svoje zubeke
naughtykoje faca aha aha aha
nuteverybody dance now
partypartyyyyyyyyyyyyy
smokinja pusim
thumbupyeah
wavebok
cerekvoli te
blablabla bla bla dernjava
zijevjoj kako mi se spava zjev zjev
zalivensutim ko zaliven
smijehsmjehic
puknucupazite se
njaminjam njam
finokaj mi je ovo fino
namcorne ne ne ne
mahbok
ludmutavo kaj ne
hrvatskahrvatskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zujoeverybody dance now
pjevatra la la la
lazelaze laze
i sad jedan spitic koji se zove da da da pisajte u gace :


koje mrtve ozbiljne face
nis gibam komajte mi bay bay


27.11.2007., 20:41 || pLJuNi... (27) || ...pA pRiLiPi... || ^ || #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.