zivot jedne lee

opet pada glupi snijeg

Sve vam je pocelo ovako
ja sam mirno spavala u subtu ujutro tj danas
mene mama budi lea pada snijeg ona misla da cu se ja veselitludbang
pa nisam ja malo dijete
a ja posizim jel kak cu sad s ivonom ic van jojjjjjjjjjjjjjheadbangburninmadblabla:puknucu
onda meni mama pa ici ces sutra a sutra bu opet padal
kauziss i sad ako ne nagovorim svoju ivonicu da idemo van
unatoc snijegu doma bum poludila
ili bum isla s fiby u skolu:naught:
e sad malo o skoli pisali smo povijest dobit cu 100% 4
iz vijeronauka sam dobila 5smijeh i 4puknucu
na matisi je tak dobro stalno se zajebavamo kad netko odgovara
jel on nema blage a mi to vec rijesili pa se zajebavamo
leon i jura si tam salju pusice tomisla sjedi ko neki prosjak
viki,jana,ivych i ja pisamo od smijeha i tak
ivych,tati i ja smo jucer poslje skole isli na skolsko i naravno dosli su glupi rados i leonheadbangburninmadblabla
tam su nas nasmijavalai sa nekim stvarima sta su radili
pazi ovo oni ti idu zezat fiby (i fiby je bila s nama)
a ona ih sve ulovila a ivona trci s njom i sam kaj ne padne i tak
joj nemam blage kajd a napise nis idem zvat ivonu da ju pitam ide li
van u deset
bay bay bay volim vas svecerekmahwave:kiss


17.11.2007., 09:12 || pLJuNi... (109) || ...pA pRiLiPi... || ^ || #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.