zivot jedne lee

!!!...party...!!!

ovako jucer smo bili na partiu i tam je bila moja simpacerek
plesali smo ko ludinaughty
malo mi je bilo glupo sto su me slatali PETASICI burninmad
ali inace je sve bilo okthumbup
jadna viki je trebala doma u osam jel joj tata nije dao duzetuzan
bilo je odlicnothumbup
sad da prijedem na nasto u vezi dore dora prvo ti meni moras reci da li ti imas decka pa ces onda saznat tko je to taj decko ne ide u nsu skolu al mu se jako svidas on je isto osmas mi smo mu rekle da ste ti i doris najljepse cure u
skoli i on je reko da si mu ti lijepsa napisi odgovor u komachima( misli dali imas decka)
kad smo isle sa partya ja i ivona smo prosetale fiby i onda smo otisel na neko druzenje bilo je genialno
nis vidimo se bay bay
hocu puno komachakisswavemah


10.11.2007., 12:07 || pLJuNi... (58) || ...pA pRiLiPi... || ^ || #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.