zivot jedne lee

bokich

mahpa kak ste vi meni?mah
hocu najmanje 50 komachayes
bili smo ja tata i fiby na hipodromu bilo je super
culi ste za tosu zao mi ga je
fiby ima 20 kila mala debeljuca
jos malo idem rucati njami
pisem prirodu moram popodne strebat
a bas smo ja i viki se dogovarale da idemo na skolsko
kad smo vec kod skolskog u petak
su dekaci i akaci trebali igrati nogomet
e ali su se mihovil i grafina potukli pa nis od toga
tam sambila s viki ,lucy i pepy
onda su tam nasminkali toni naughtyroflnutlud
svasta je bilo
pepy moras mi ostavljati komache i vi drugi
pisali smo nki sastavak iz hrv udl o jeseni
to bi bilo to
vidimo se uskoro
hocu puno komacha
inace se pozdravite s mojim blogom
bakich vidimo se
bayyyyyyyyyyyyyyy bayyyyyyyyyyyyymah


21.10.2007., 13:30 || pLJuNi... (124) || ...pA pRiLiPi... || ^ || #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.