Aktualne pogodnosti:
  • Popust 5% za sve narudžbe primljene na MojAvon@gmail.com
  • Do NEDJELJE 5.2.2006.: Poklon uz svaku narudžbu veću od 100,00 (Glicerinska krema za ruke s silikonom), 200,00 kn (noćna krema za lice) ili 300,00 kn (praktičan ženski novčanik).
  • Besplatan katalog!

MojAvon: Muškarac u Avon svijetu

četvrtak, 19.01.2006.

U očekivanju prve isporuke

Danas je dan prve isporuke. Avonove isporuke meni. Tko je čitao prijašnje postove sjeća se da se prva isporuka sastoji od 60 artikala (za 10 kupaca). Baš me zanima kako izgleda paket, hoće li u njemu biti sve što sam naručio, hoću li dobiti neki poklon za (relativno) veliku prvu narudžbu? O tome ću pisati večeras...

Jučerašnji Taliin komentar o problemima s odabirom proizvoda na osnovu njihove slike u katalogu me potakao da napišem ovo što slijedi.

Koliko god se dizajneri, urednici i tiskare trudili postići realnu boju ruževa, sjenila, pudera - to uvijek nije moguće. Ipak ništa nije usporedivo s stvarnošću. Katalog je tu samo da pokuša dočarati izgled nekog proizvoda.
Ali kako onda naručiti? Za početak većina proizvoda ima vrlo realnu sliku u katalogu. Raspitivao sam se o ovome problemu prije nego sam krenuo s prodajom Avonivih proizvoda i saznao da se jako rijetko događa da boja u katalogu ne odgovara boji u stvarnosti.
Ali što ako se to ipak dogodi? To nije problem kupca. Sve što kupac treba napraviti je vratiti proizvod kojim nije zadovoljan i dobiti će cjelokupan iznos koji je platio za taj proizvod. Bez ikakvih pitanja. To vrijedi za sve proizvode u katalogu.

U svojim nastojanjima da proizvode što vjernije prikaže u svom katalogu Avon ide i korak dalje. Neke stranice u katalogu su "mirisne stranice". To su posebne stranice na kojima se predstavljaju parfemi. Jednostavnim trljanjem posebno označenog dijela tih stranica aktivira se miris koji je na njih nanesen nakon tiskanja. Tako možete osjetiti miris pojedinog parfema.

To je sve? Nije.
Ne vjerujete bojama, ne vjerujete mirisnim stranicama? Za vas su tu uzorci (popularni testeri). Javite mi se i recite što vas zanima, zajedno s katalogom poslati ću vam uzorke za koje ste zainteresirani.

Pusta obećanja?
Za sve moje kupce (za koje mi danas stižu proizvodi) naručio sam uzorke parfema "Today", "Tommorrow", "Always" i kao šećer na kraju uzorak novog "Be...Kissable".

Znate li kako možete (besplatni i bez ikakve obaveze) naručiti katalog? Ovako.

- 12:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj izbor
Hidratizirana koža - Klikni me!