o autima

utorak, 25.11.2014.

Volvo V60 moje viđenje


Jednom je netko rekao kako niste vozili automobil dok niste sjeli u Volvo, a ja ga nisam imao prilike posjedovati i voziti.Mada je moja velika želja da jednog dana posjedujem Volvo i to V60. Karavanska izvedba atraktivnog modela S60 nimalo ne zaostaje za limuzinom kad je u pitanju privlačenje pozornosti slučajnih prolaznika, a pritom oduševljava u gotovo svakom segmentu – od odličnnih motora pa do armade sigurnosnih sustava i kvalitete korištenih materijala. V60 predstavlja novu filozofiju Volva započetu s crossoverom XC60 i dodatno unaprijeđenu spomenutim S60.
Volvo s novim uzdanicama srednje klase cilja izravno na kupce koji obično kupuju njemačke vladare segmenta poput Mercedes-Benza C klase, Audija A4 i BMW-a serije 3.Po meni jedino mu je pravi konkurent Audi A4 Avant koji po meni svojim izgledom spada u sam vrh ljepotana po pogledu vanjskog dizajna. Iako je vodstvo Volva još nedavno izjavilo kako im cilj nije kopirati navedenu njemačku trojku, novi V60, imaju i više nego dovoljno argumenta za preuzimanje solidnog dijela tržišnog kolača u tom segmentu.


Iako se ljubiteljima konzervativnog švedskog dizajna novi V60 možda neće svidjeti automobil jer je izveden na način da udovolji zahtjevima nešto mlađe publike, no istovremeno on osvaja i stariju, odnosno ozbiljniju klijentelu. Na ovom modelu svatko će naći poneki detalj kojim će u potpunosti biti oduševljen, bilo da se radi o estetici vanjštine ili unutrašnjosti te korištenoj tehnologiji i sveopćem osjećaju luksuza.
Prednjim dijelom novog V60 dominiraju atraktivno dizajnirani prednji svjetlosni sklopovi ukošeni prema masci hladnjaka unutar kojih su svoj smještaj našla aktivna Dual-Xenon svjetla, u čijoj neposrednoj blizini su isto tako smješteni manji segmenti svjetala. Na nešto manjoj masci hladnjaka dominira prepoznatljiva Volvova značka obrubljena kromom, a istom metodom ukrašeni su i usisnici zraka smješteni ispod svjetala.
Bočne linije automobila otkrivaju svu draž i ljepotu novog elegantnog dizajna Volva V60. Izraženo padajuća linija krova koju prate zatamnjena stakla na stražnjem dijelu automobila omeđena kromiranim lajsnama bez sumnje će privući znatno više pozornosti od prednjeg dijela. Mjesto na kojem do izražaja dolazi inspiracija crossoverom XC60 stražnji je kraj automobila kojim dominiraju zmijoliko dizajnirana stražnja svjetla odlično ukomponirana u liniju stražnjeg kraja. Maleni krovni spojler, dva ispušna topa i nešto manja vrata prtljažnika zaokružuju vanjski dizajn novog V60.

Vanjština samog vozila nema nikakve primjedbe i auto izvana izgleda odlično.Putnička kabina Volva V60 je od materijaa visoke kvalitete, zavidnom ergonomijom i prostranošću. Već na prvi pogled jasno je kako Šveđani ne poznaju izraz “jeftina plastika” jer je cijela unutrašnjost izrađena tako dobro da se pri sjedanju u V60 čovjek mora ugodno osjećati svaki put kada sjedne za upravljač ovog automobila.Volvovi dizajneri vrlo su spretno ukomponirali pretinac ispod naslona za ruku obloženog kožom u središnjem grebenu, a ništa lošije nije ukomponirani i klizni pretinac koji se proteže sve do ručice automatskog mjenjača obložene kožom.U kvalitetu materijala sam se uvjerio nako što sam sjedio u njegove konkurente Mazdu 6,Opel Insigniu i vidi se da se U Volvu brinu i o najsitnijim detaljima.
Ono što mi je također zaokupilo pažnju pri prvom sjedanju u automobil je središnja konzola karakteristično izvedena na tanjoj površini koja je odvojena od ostatka prednje armature. Taj dio unutrašnjosti novog V60 prekriven je tamnim aluminijem omeđenim poliranom aluminijskom lajsnom, a polirani aluminij su iskoristili i za ostale metalne umetke. Izvedba upravljačkog dijela središnje konzole na prvi pogled može zbuniti, no kroz kratki period korištenja sve postane potpuno jasno.
Oku ugodnim okruglim segmentima koji su postavljeni sa svake strane upravlja se dvozonskim automatskim klima uređajem i kontrolama audio sustava, dok donji red tipaka kontrolira rad elektroničkih sustava sigurnosti o kojima ćemo pričati kasnije. Tu su još dodatne kontrole audio sustava i bogatih opcija automobila koje se prikazuju na informacijskom ekranu u boji dijagonale 73. Povezivanje mobilnog telefona i komunikacijskog sustava automobila vrlo je jednostavno zahvaljujući Bluetoothu.

Instrument pločom automobila dominiraju potpuno okrugli segmenti brzinomjera i brojača okretaja koji se mogu i mijenjeti u tri varijante koliko sam uspio vidjeti. Ono što je važno naglasiti kod instrument ploče jest kako ju karakteriziraju jednostavnost i preglednost. Svakom vozaču vrlo je bitno da mu upravljač savršeno leži u ruci, a Volvovi stručnjaci upravo ovdje su odradili odličan posao. Iz tog razloga je upravljanje pretpostavljam novim V60 čisti užitak.
Sjedala Volva V60 priča su za sebe. Obložena finom i kvalitetnom kožom, vozaču i suvozaču osiguravaju zavidan komfor kojeg bi se posramili i automobili iz više klase. Ista se podešavaju potpuno električki i omogućuju prilagodbu vozačke pozicije svakoj anatomiji čime se postiže vrhunska ergonomija. Slično vrijedi i za stražnju klupu koja će bez problema smjestiti tri odrasle osobe. Korišteni materijali visoke su kvalitete, dok je završna obrada svih elemenata isto tako visokoj razini.

Prtljažnik standardnog volumena od 430 litara među manjima je u srednjoj klasi, no preklapanjem stražnje klupe u omjeru 40:20:40 postiže se krajnjih 1.241 litra prtljažnog prostora.
U ponudi Volva za novi V60 dostupno je čak sedam pogonskih opcija od čega su četiri benzinska, dva klasična dizelska motora, te ekološki i ekonomični 1,6-litreni dizelski motor u izvedbi DRIVe. Ljubiteljima benzinaca na raspolaganju su najslabiji T3, odnosno 1,6-litreni turbo motor sa 150 KS, zatim motor istog obujma, no sa 180 KS (T4), 2,0-litreni turbobenzinac s 240 KS i naposljetku redni šest-cilindarski 3,0-litreni turbobenzinac s 304 KS i pogonom na sve kotače. Dizelske opcije, uz spomenuti DRIVe model s 1,6-litrenim dizelskim motorom, sadrže osnovni 2,0-litreni pet-cilindarski turbodizelski motor sa 163 KS i konačno motor koji je pogonio našeg testnog primjerka, a riječ je o 2,4-litrenom pet-cilindarskom motoru s 205 KS i 420 Nm dostupnih već od 1.500 o/min.
Deklarirana potrošnja goriva koju reklamira Volvo kaže kako V60 opremljen D5 motorom u gradskim uvjetima troši 8,9 l/100 km i na otvorenim prometnicama 5,0 l/100 km.



Ono po čemu se Volvo uvijek isticao jest sigurnost, a ništa drugačije nije niti kod novog V60. Već osvojenih pet zvjezdica na Euro NCAP testu dokaz je nastavka Volvove uspješne tradicije po ovome važnom pitanju. Na račun krute i sigurne karoserije putnici su već dovoljno zaštićeni u slučaju sudara, a da do njega i ostalih nezgoda ne dođe brine se čitav niz sigurnosnih sustava. Samo ćemo izdvojiti sustav City Safety koji pri brzinama ispod 30 km/h automatski koči vozilo kada automobil ispred iznenada usporava ili stane. Tu je i sustav za detektiranje pješaka Pedestrian Detection, zatim BLIS, odnosno Blind Spot Information System za detekciju vozila u mrtvom kutu, DAC (Driver Alert Control) koji prati budnost vozača i LDW (Lane Departure Warning) sustav za signalizaciju prelaska preko crte. Svi ti sustavi mogu se u potpunosti isključiti jednostavnim pritiskom tipke na središnjoj konzoli.
Volvo V60 donosi mogućnost izbora između pet paketa opreme i specijalne limitirane serije Ocean Race. Ulazni model s benzinskim T3 motorom i 150 KS u osnovnoj razini opremljenosti Base stajat će vas 240.900 kuna. A ostele cijene i varijente opreme možete pogledati na lužbenim stranicama Volva.

25.11.2014. u 14:25 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi