moja sranja!

08.03.2005., utorak

živa sam!

evo,evo me! moj zaključak je da fakat mrzim zimu,a pogotovo led. pala sam na ledu i i ode ruka u kurac. još je uvijek u gipsu,al bar više ne boli. kak je to bilo? idem ja po tetu da ide pit kavu i ono na stepenicama ispred kuće-flisk! bože moj,kolke psovke stanu u jednu 5 minuta! i onda brže bolje na hitnu,pa ovo pa ono,e totalna strka! prvo sam malo ležala doma,dok je boljelo ful jako,a onda u školu! a kaj je najbolje,ruka je lijeva tak da sam mogla pisat. na blogu me nije bilo već stolječima,al stvarno nisam nikak stigla! btw,danas sam bila na natjecanju (zemljopis) i bravo za mene: 8 od 15. puno bolje nego lani- 18 od 20. i to sam dijelila mjesto s dečkom iz razreda,inače štreberom i pol (tip je bil 1 na kemiji,na šahu,2 na matematici...) i onda ga ja SKORO prestignem. inače baš i nije bilo nekaj, sve neki šminkeri i štreberi na tom natjecanju. budale,tam se valjaju od smijeha na takve gluposti da mi se bljuvalo. pa sram me je bilo s njima tam. kreteni. a ruka me već boli tam...e,fakat sam pizdila. a mislim,profesori ispravljaju testove 2 sata, a mi za to vrijeme u crkvi i nekom samostanu..... e pa koma. morat ću poslije nastavit,starom treba internet. :-)
- 19:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovog se držim:

ŽIVOT JE JEDAN, A DROGA I ALKOHOL NISU ŽIVOT!

nekaj o meni i mom zbunjenom životu

godina: 14
živim u:malom dosadnom mjestu blizu jaske
idem u 7.raz.
slušam: HIM,RHCP
naj film: Generacija X
naj glumac/ica: M.Douglas,C.Z.Jones
naj serija: Zona sumraka, Malcom u sredini
volim: jesti sir i vrhnje
mrzim: školu i večinu svoje bliže okolice
naj pjesme: The Final Countdown, Under the bridge
naj predmet: kaj je to??
najgori predmet: svi
prolazim s 4
navijam za: Juventus i naravno Dinamo

Red Hot Chili Peppers-Under the Bridge

Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of Angels
Lonely as I am
Together we cry

I drive on her streets
'Cause she's my companion
I walk through her hills
'Cause she knows who I am
She sees my good detail
And she kisses me windy
I never worry
Now that is a lie

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way (yeah yeah)

It's hard to believe
That there's nobody out there
It's hard to believe
That I'm all alone
At least I have her love
The city she loves me
Lonely as I am
Together we cry

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way (yeah yeah)
Ooh no (no no yeah yeah)
Love me I say yeah yeah

Under the bridge downtown
Is were I drew some blood
Under the bridge downtown
I could not get enough
Under the bridge downtown
Forgot about my love
Under the bridge downtown
I gave my life away (yeah yeah)
Ooh no (no no yeah yeah)
Love me I say yeah yeah