moja sranja!

23.02.2005., srijeda

konzum je šit!

moj bože,jen dan u školi, i već mi je je pun kurac (kojeg,btw,nemam.to onda znači da mi je sve moje puno pa prelazi na nekaj tuđe!:-)) još nas uvijek fali negdje 10-ero tak da je prazno,al profači ne štede.. fala bogu profa iz hrvatskog se smilovala pa sutra fledamo neki film koji je vjerovatno dosadan isto ko i njezini atributi i sva ta sranja. mislim da je onaj film samo jednom se ljubi, ili tak nekaj- uglavnom, sranje sa riječju ljubav u nazivu. ljubav. ta riječ čak i ne zvuči lijepo. Ljubav. kakvog to smisla ima?! glupa riječ. trebala bi napravit popis glupih riječi jer mislim da ih ima jako puno u ovom našem jeziku. baš slušam r.e.m. ok su im pjesme,čak mi se i sviđaju. kak me danas iznervirala neka kuja prodavačica! idem s frendicom po pecivo,a ono red od pulta za sendviče do pola dučana. i stojimo tak mi dvije već 5 min (to je bilo za vrijeme slobodnog sata) kad evo napokon ove druge prodavačice da pomogne ovoj. a veli njoj ova prva: joj,netrebaš,pomozi mi s ovim gosponom i onom gospođom iza njega,a ove klinke nek čekaju,nikam se njima ne žuri! e pa došlo mi je da se okrenem i izađem van, a košaricu joj ostavim nasred dučana! al pazi priču dalje! došle ti nas dvije na red i biramo ti mi salamu dva sata,pa ajde,stavi ona meni napokon salamu. i sad,razmišljamo još nas dvije o tome koje ćemo peecivo, a veli žena nama nek se požurimo,nema ona cijeli dan! AHA!! tu sam ju čekala!! 'Ja imam'. velim ja njoj i nastavimo razmišljat u koje nam pecivo stane više salame (ko da me briga,važno da se jede) niš više nije rekla. kuja. tolko o KONZUMU. najveće sranje u hrvatskoj. a tek oni konzum plus proizvodi?? pa ko to kupuje,najveći šit na svijetu. al uvijek se nađe iznimka. neznam koji je kurac danas ljudima. svima je poznato da je coca cola otrov,al te budale još kupuju onu sky colu i neku planet colu. pa nije to cola,ljudi,pa to ima više otrova u jednoj boci nego u svim coca colama svijeta. od kad se to sranje proizvodi,u školi nisam vidla osobu s coca colom. osim sebe. ko da je važno očeš dat 2 kn više il manje. budale. ma,s čim se ja opče zamaram. mogla bi biologiju učit, sutra navodno pita cijeli sat...
- 19:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovog se držim:

ŽIVOT JE JEDAN, A DROGA I ALKOHOL NISU ŽIVOT!

nekaj o meni i mom zbunjenom životu

godina: 14
živim u:malom dosadnom mjestu blizu jaske
idem u 7.raz.
slušam: HIM,RHCP
naj film: Generacija X
naj glumac/ica: M.Douglas,C.Z.Jones
naj serija: Zona sumraka, Malcom u sredini
volim: jesti sir i vrhnje
mrzim: školu i večinu svoje bliže okolice
naj pjesme: The Final Countdown, Under the bridge
naj predmet: kaj je to??
najgori predmet: svi
prolazim s 4
navijam za: Juventus i naravno Dinamo

Red Hot Chili Peppers-Under the Bridge

Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of Angels
Lonely as I am
Together we cry

I drive on her streets
'Cause she's my companion
I walk through her hills
'Cause she knows who I am
She sees my good detail
And she kisses me windy
I never worry
Now that is a lie

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way (yeah yeah)

It's hard to believe
That there's nobody out there
It's hard to believe
That I'm all alone
At least I have her love
The city she loves me
Lonely as I am
Together we cry

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way (yeah yeah)
Ooh no (no no yeah yeah)
Love me I say yeah yeah

Under the bridge downtown
Is were I drew some blood
Under the bridge downtown
I could not get enough
Under the bridge downtown
Forgot about my love
Under the bridge downtown
I gave my life away (yeah yeah)
Ooh no (no no yeah yeah)
Love me I say yeah yeah