< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Ti tražiš/ti se skrivaš

by N&L


Draw Your Own Picture


Glitter Text Generator


Glitter Text Generator







E ljudovi javite nam u kommenterima ako ocete avatar s vašim imenom pa ako želite avatar s nekom slikom i tak dajte nam ideje ...e da ne radimo avatare s animacijama...Znaci PRIMAMO NARUĐBE....

Evo malo avatara:Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Glasaj za naš blog na www.blogeri.hr



Ovoliko vas je došlo na naš blog od 8.7.2008
Free Counter
Free Counter

Trenutno vas je ovoliko na našem blogu:


Upri i kommaj


Dodi i kommaj


Išao Mujo u trgovinu po gajbu pive, a s njim i Mujica.
Nađe mujo gajbu pive i ode na blagajnu, a mali Mujica vidio žvake.
Moli Mujica tatu: "Tata kupi mi žvaku, samo kunu, samo kunu, molim te"
I tako kupi Mujo malome žvaku. Mujica otvori, napuše balon od žvake i balon pukne.
Mujo: **čka ti materina šta god ti kupim sve moraš strgat.


Create Your Glitter Text

utorak, 23.09.2008.

E..............

Eh....kak mi je dosadno....a vama???????
Evo novog posta nakon nekoliko tjedana....
E sad sam ozbiljan ak nam kommate i mi cemo vama još više....
Vam je dobar dizajn???Je?!?!Ok...
Ovo je nemuguce kak mi ona "Ferara" ide na zivce treba reci ovo je zadatak "ce" a ona kaze ovo je zadatak "see".....
Pa tak nam kommajte........
I mozda cu izbrisat blog...
Pa ak necu onda mi se nece dat pisati postove možda se Lari bude dalo al
meni se neda......
Pa nam kommmmmmmmmmmmmmmmmmajte!!!mahwavemah

Samir



| ~ajde pohvali~ (0) | imaj samo za sebe! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.