utorak, 10.06.2008.

...make love not war...

idem prema pozornici.
svijetla.
u svim bojama.
obasjavaju me.
nas.
pocinje muzika.
obozavam to.
tren kada tisinu zamjeni prodoran ton koji ispuni prostoriju.
kad ne cujes misli.
pocinje ples.


a onda trenutak
i sve nestaje.
pocinje stvarnost.
osjecaj magije nestaje.
ja se pobirem po podu.
skupljam komadice koji su ostali.
i oni tvore cijelinu.
mene.
to sam ja.


jos uvijek s osmijehom na licu.
s glasnim cerenjem.
sa zbunjenim pogledom.
sa srcem zaljubljenim.
u Prijatelje.
sa slomljenim krilima.


anđeo s greskom
*oprost trazi*


neki dan je zasvirala pjesma na mom mobu.
pjesma koju sam pjevala cijele veceri svog
prvog pijanstva.
sjecanje:)

nostalgija.

sa suzama u ocima.
jos je uvijek svirala ona pjesma.
otvorila sam kutiju s Stvarima.



*i kaj cemo radit taj party ili ne?
ja mislim da necu doc!
**dobro, a zakaj?
* ne da mi se
** to je bila tvoja ideja
*ma zezam se, htio sam vidit reakciju.
**reakcija je: dovukla bi te silom
*opa pa ti mene zelis
**uvijek... nemogu zivit bez tebe
*nesto si emotivna
volim te
** ja tebe vise

tea znas da si napisala da su ti naj grupe bijelo dugme i US5?
Hahahahahaha...

*pozdrav*






22:59 | Komentari 64 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

0