ponedjeljak, 23.06.2008.

“straight to you”...

jos jedna...topla i tamna...noc...
reci stoje...svira neka muzika...’najbolja za ljubit se’....
pomislih na svesnu iluziju....


..upoznala sam nekog pre neki dan...nisam se nadala da cu uhvatiti taj pogled....nisam se nadala da cu pamtiti taj osmeh...’vidimo se u puli’...nisam se nadala...poljubac...nisam se nadala....mozda da se ne nadam da cu ga opet sresti?.. ;) ....ma, samo beznacajno lepo vece....
gledala sam jedan odlican film pre neki dan....na jednom savrsenom mestu...
neko me je probudio pre neku noc.....imala sam taj neki osecaj....ustvari, imam ga cesto...zasto?.....a eto...volim ovaj grad.....i to sto je u necijem naslovu...
...moj “umetnicki izraz” se negde izgubio....nikad ga ne trazim...vrati se sam...ipak, fali malo....
(rekla bih jos ponesto, ali spava mi se).. :)





- 01:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>