Pjesma moja to si ti

07.03.2006., utorak


SAN


Ponekad se bojim da živim u nekom snu
i strah me jutri otvoriti teške oči,
jer bojim se da će sve nestati i proći,
a ja ću opet biti na početku i dnu.

Treba mi sange da pogledam svjetlo života,
vidim da nije san, nego stvarnost života,
osmjehnem se na zvukove ptičijih nota,
pa poljubim ljubav, što samo meni dana.

I ne sluteć borbu, što misli moje kroje
ti spokojno uživaš ljepote svoga sna,
usne ti nježno i tiho šapuću moje:

probudi se draga, uljepšaj mi ovaj dan,
vatreni poljubac za dobro jutro mi daj,
da budem siguran, kako ovo nije san.


IMAO SAM ŽIVOTNI SAN KOJI SAM OSTVARIO, A SAD SE PONEKAD BOJIM DA ŽIVIM U SNU.



Pošto je i meni blog uzeo danak neke pjesme koje su nestale možete vidjeti ovdje dok ih ne vratim, ako ih uspijem vratiti
Arhiva



- 19:40 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>