kratka prica mog zivota

utorak, 10.01.2006.

jesen

hy bok svima sigurno se pitate zakaj sam stevila naslov jesen ali to je zato jer mi je danasnji dam bas kao jesenji dan prepun tuge i razocaranja ja vise naznam sto da radim.
moram birat između mame i tate neznam kaj da radim kad ih jednako volim za one koji neznaju moji su rastavljeni mama mi zivi u svicarskoj a ja zivim s tatom i sad moram birat s kim cu dalje zivit.
nemrete ni zamislit koji je to bed kada moras birat između roditelja
ja cu poludit ali moram izabrat i niko mi nemoze pomoci nazalost to je nesto sto moram sama odluciti i to je vjerojatno odluka koja ce mi promijenit zivot a sada moram ic bok svima koji ovo citaju i kojima se da slusat moje probleme bokic

- 19:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nesto o meni

  • ime:natacha
    nadimak:natally
    dob:15g.
    ljubav:sretno zaljubljena
    volim:
    -zivotini
    -prirodu
    -mogonet
    -iskrenost
    -dinamo
    -upoznavat nove ljude
    -avanture
    -iskusavat nove stvari
    -dobre ljude
    nevolim:
    -laganje
    -hajduk
    -ogovaranje
    -pauke
    hobi:sviranje i pisem pjesme
    opis:crna kosa i crne oći
    mjesto stanovanja:farkasevac

Linkovi

nesto o mom blogu

  • da vidimo tu ce biti moje pjesme koje ja osobmo pisem i moje mastarije pa cak i price iz mog zivota nadam se da ce vam se svidjeti moj blog sada je jos pust ali postepeno cu ga uređivati i jos na kraju bi vas sve molila da mi komentirajte i obecavam vam da cu i ja vama a sada bok i kissam vas sve