četvrtak, 18.09.2008.

Šta Łjubaw Radi Łjudima...

Bokich...baš sad razmisljam dal da se idem spremit za školu ili da napišem new post...widi se uvijek naginjem nečem drugom samo da nije škola...heh...
Ja sam super...Malo zaŁjubŁjena O.o...
Baš mi je jeepo....:D
Sorite ljudi al nisam vam ostavljala komove jer mi je nes bilo u k***....
Nego,uglawnom da se vratim ja na početak posta....tj.ajmo od naslova....
Da,da....grrr ta ljubaw,uvijek me ta riječ izbezumi....
Meni se tako sviđa jedan,zgodan,sladak dečkom...mmmmmmmm...:P
heh...
Da...ugl.jedva čekam da ga vidim....:D:D
Jbt ja cu zakasnit na autobus....
Idem...
WoŁim was...pusetina:-*
Pogotwo:Roby-u((Fališ mi idjote!heh)),Vanessi((Bubicaa,fajiš mi)),Barby((RazvaŁotinjo jedna!!)) i Jopici((wowim te))
I narawno mom slatkome...((Wowim te muchoocerek))kisskisskiss

18.09.2008. u 12:28 • 29 KomentaraPrint#

<$Username$>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0piS bL0gA....**


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

sretan*Moj blog je nastao jer ce
Ovo bit možda jedino mjesto gdje
Ću pisat iskreno o svemu....
Nemojte se čudit ako budem pisala nesto "čudno"
Ovo je moj ispušni ventil...
Možda me neki ljudi bolje upoznaju ovako,
Nego uživo....
Srce piše,izgled vara...sretan
*Moj msn:kitty.romance@windowslive.comsretan

**OnA**

*Ona je brineta.vesela.hiperaktiwna
spremna pomoć.zaljubljena.noćni tip.
swe bi učinila za swoje frendowe i swoju ljubaw.

uwijek riskira.ko riskira ne profitira.zna čuwat tajne.
*Ona volisretan:
*sunčane naočale
*sunce

*more
*frendowe
*modu
*naušnice

*Ona ne woli:*Swih woli(:

**Oni**

*Jopa,Barby,Vanessa,Hrvoje,Pupy,Roby,"Puknuta ekipa",,Fensy(:

*Ja owe osobe wojim jako punoo...
*Bez njih ja nebi bila ja....
*Uwijek su uz mene...
*Oni su posebni,za mene....jer su iskreni i prawi prijatelji...

Credits
Prilagodila&hearts mala curica <3
x. X XX