srijeda, 23.01.2008.

Kako je F***** jebeeenooo!!!!

koji k****,ma zakon je f*****je!!!!!i tako vans i ja idemo u cet na natjecanje iz ekologije i mozda na natjecanje iz prve pomoci!!!malo se sramotit!!!!ma f*****ce bit!!!jebe se nama!!!ccccc...LoL....I tako novi sexy boy na sceni...obozavam ga Jimi Blue****.....njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!
Jimi Blue je trenutacno velika pjevacka i glumacka zvijezda u rodnoj Njemackoj!Roden je 27.prosinca.1991.godine u Munchenu,svi su glumci i njegovoj obitelji(starci,sestra i brat).Glumio je u hit seriji "Crazy Boys"(divlji decki ili die wilden kerle)koji je dobio cak cetiri nastavka.Prosle je godine objavio album"Mission Blue" s kojeg je skinut hit"I`m Loving...(L.R.H.P.)".Pocetkom sijecnja objavio je novi singl,"All Alone"!!
Jimi blue - I´m lovin...(l.r.h.p.)
Jimi Blue - All Alone

23.01.2008. u 20:49 • 44 KomentaraPrint#

<$Username$>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0piS bL0gA....**


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

sretan*Moj blog je nastao jer ce
Ovo bit možda jedino mjesto gdje
Ću pisat iskreno o svemu....
Nemojte se čudit ako budem pisala nesto "čudno"
Ovo je moj ispušni ventil...
Možda me neki ljudi bolje upoznaju ovako,
Nego uživo....
Srce piše,izgled vara...sretan
*Moj msn:kitty.romance@windowslive.comsretan

**OnA**

*Ona je brineta.vesela.hiperaktiwna
spremna pomoć.zaljubljena.noćni tip.
swe bi učinila za swoje frendowe i swoju ljubaw.

uwijek riskira.ko riskira ne profitira.zna čuwat tajne.
*Ona volisretan:
*sunčane naočale
*sunce

*more
*frendowe
*modu
*naušnice

*Ona ne woli:*Swih woli(:

**Oni**

*Jopa,Barby,Vanessa,Hrvoje,Pupy,Roby,"Puknuta ekipa",,Fensy(:

*Ja owe osobe wojim jako punoo...
*Bez njih ja nebi bila ja....
*Uwijek su uz mene...
*Oni su posebni,za mene....jer su iskreni i prawi prijatelji...

Credits
Prilagodila&hearts mala curica <3
x. X XX