siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Ja sam jedna savrsena bogatašica.Imam sve što poželim.Moje savrseno ime
je Emma.Mama mi je hrvatica,a tata englez.Ja i moja seka bavimo se manekenstvom
i jako smo uspješne.To je to o meni.


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

moja perfect seka



moji konji:

Image and video hosting by TinyPic

moj crni konj Erazmo(jedan od najdrazih)

Image and video hosting by TinyPic

moj pony Twinkle star

Image and video hosting by TinyPic

Zefir-zove se po bogu zvijezda

Image and video hosting by TinyPic

moja Etna (zove se po vulkanu jer je divlja) i moja mama na njoj

Kira:


Myspace Comments - Myspace Virtual Pet Cat Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

Moje perfect slikice




savrsena jacerekcerekcerek
Myspace Comments - Purple Blast Fun Clock Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes


moje i sekine ville


Image and video hosting by TinyPic











dobila sam jos neke ville:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

sobe tih villa:

moje sobe:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

sekine sobe:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



evo malo kupaonica:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

evo malo kuhinja:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

evo malo dnevnih boravka:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 12.01.2009.

Party za rodendan!

Bok moje savrsene i savrseni!
Bas sam stigla iz svoje ville gdje se u subotu odrzao
velikiiiiiii party za moj 22 rodendan.Doslo je puno ljudi,
a medu njima je bila moja seka,moj decko i uskoro muz
(neznam dali sam to spomenula ali me zaprosio na
moj rodendan pred svim ljudima:) bilo je bas ludo!
I naravno vec pogadate sto sam rekla,pa narvano
daaaa.I onda smo se poljubili.Ugl bila sam u šopingu
i kupila haljinu,cipele,torbicu i dobila sam novi
mobac(svaki tjedan dobivam novi) i novi iphone
(takoder svaki tjedan dobivam novi)
evo slika:

Image and video hosting by TinyPic

moja nova crvena haljina

Image and video hosting by TinyPic

moje nove crveno bijele cipele koje mi super pasu uz haljinu

Image and video hosting by TinyPic

moja nova crvena torbica koja je bas fancy

Image and video hosting by TinyPic

moje novi iphone

Image and video hosting by TinyPic

moj novi mobitel

Evo jos nekih slikica takoder iz šopinga:

Image and video hosting by TinyPic

novi kaputic

Image and video hosting by TinyPic

nove hlace

To bi bilo to za danas!Hvala sto ste mi puno komali i
komajte i dalje, ali ne samo meni vec i mojoj seki Ashley!
Novi post pisem tek nakon 20 komentara:)!
Sve (osim ne savrsenih) vas kissa Emma sa svojim savrsenim usnama!

*Komentiraj 25* Printaj* #*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.