It's my kitchen and I'll cook if I want to, cook if I want to... https://blog.dnevnik.hr/mojakuhinjaikuhatcuakozelim

ponedjeljak, 13.04.2015.

Biscotti pokušaj

S obzirom da je ponovni povratak zdravoj hrani relativno svjež, i još uvijek se trzam na kolače na post-uskrsnim obiteljskim okupljanjima (hej, tjedan dana je premalo za odvikavanja od bilo čega, kamoli slasne hrane i deserata!), trenutno imam potrebu za slatkim. U kombinaciji sa grickanjem. Zapravo, odvikavanje od nezdrave hrane je (barem ja tako mislim) kao prohtjevi za klopom u trudnoći. Plus nervoza jer pokušavaš ne jesti takvo što.
Anyway, nakon što sam na obiteljskom okupljanju odbila kremšnite, ledeni vjetar i čupavce (ja sam bog samokontrole!), i popila drugu čašu vina samo zato jer su mi je silom ulijali u čašu (ok, to je ono na što mislim kad kažem da se moram boriti sama sa sobom i cijelom svojom i dečkovom obitelji) - odlučila sam da se danas smijem malo počastiti.
Već neko vrijeme sam htjela isprobati "biscotti", iako zapravo nisam ni znala što je. Iskreno, vidjela sam to prvi put u jednoj epizodi "Gilmoreica", i otad sam htjela probati to. Trebalo mi je malo vremena, ali stigla sam do tog famoznog talijanskog kruha/kolača. njami

Naravno, znala sam kamo to vodi čim ga "Gilmoreice" obožavaju. Mora biti totalno slatko ili čokoladno. Ispostavilo se da sastojci ovise o tome jel pravi talijanski recept ili je prilagođen Amerikancima. Američki imaju hrpetinu maslaca u sebi pa je to prvo dalo naslutiti da ću preskočiti njihovu varijantu. Pronašla sam odličan recept kuhara talijanskog prezimena (meni dosta rofl ), za kakao bisottije, i odlučila da je to to! Naravno, recept je bio izražen u njihovim metričkim mjerama, a nisam se trudila preveč prevoditi nego sam se prilagodila. Ovo je moja verzija, bez šećera.

2 1/4 šalice mekog brašna
1/2 šalice kakao praha
1 čajna žličica praška za pecivo
3 cijela jaja
3 žumanjka
1 žlica ekstrakta od vanilije
1 šalica oraha (grubo narezanih)
1 šalica grožđica

Brašno, kakao i prašak za pecivo se promješaju da se ujednače. Jaja, žumanjci i ekstrakt se istuku mikserom dok se pjenica ne pojavi. Jaja zatim polako dodajte u suhu smjesu. Tu ćete naići na probleme. wink Naime, u ovom trenu smjesa postaje jako ljepljiva i počinje biti svojeglava. Morat ćete se malo boriti s njom dok ju ne uspijete u potpunosti ujednačiti. Negdje između toga dodajte grožđice i grubo narezane orahe. Ja sam pred kraj morala rukama umijesiti orahe i grožđice. yes Dalje sam nastojala slijediti recept ali iskreno nije mi išlo. Naime smjesu bi trebalo podjeliti na tri dijela, razvaljati u tablu, ali ja sam se zaustavila na dva dijela što je ispalo ok, ali nisam ju dosta razvaljala. Na kraju sam dobila dva kruščića. sretan

Ovako izgledaju nakon 20 minuta pečenja na 180 stupnjeva, na papiru za pečenje.



Kad se ispeku pustite ih 5 do 10 minuta da se malo ohlade i zatim ih narežite na prst debljine, raširite i stavite ponovo u rol, na 150 stupnjeva, 20 minuta. Ja sam ih stavila samo na podložak, nisam čak ni vraćala na tepsiju.


Nakon tih drugih 20 minuta - ste gotovi! njami


E sad, retrospektiva....
Orasi su uletjeli u priču jer u originalu idu bademi. Al onak, ja stvarno rijetko kad imam bademe pri ruci ili para da ih kupim. Nastojala sam biti praktična. Vjerujem da bi isto funkcionirali i lješnjaci - ovisi što imate doma.
U recept je išla 1 i 2/3 šalice šećera. To je po svim standardima previše, po mom mišljenju. Ako apsolutno ne možete živjeti bez šećera, probajte da srezati barem upola, ili kao zamjenu koristiti med. Ja sam se malo bojala jer ne znam kako bi se ponašao pri takvom pečenju. Imam osjećaj da bi jako gorio. Zato sam kao zamjenu za šećer koristila grožđice. O da, to može funkcionirati. Jednom ću se detaljnije osvrnuti i na to.
I na kraju, u recept je išla i čokolada - 1/2 šalice. Ali nisam je imala doma. Čokolada za kuhanje, gorka, puno kakaa... Zdravo, uklopilo bi se! Ali eto, majka je potrošila sve za Uskrs.
Savijet na kraju - pričekajte da se kolači ohlade skroz do kraja jer će biti puno finiji. Nisam mogla vjerovati savjetu u receptu, ali istina je. A zatim skuhajte šalicu omiljene kave i uživajte u finom i zdravom desertu bez grižnje savjesti. sretan

13.04.2015. u 22:59 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2015  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2015 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi