Linkovi

darujem ljubav

30.03.2012., petak

KAKO PRESKOČITI KLIMAKS

Postoji li način KAKO PRESKOČITI KLIMAKS?..Ma, reći će netko, vidi ovu ludaru, šta stalno piše, gluposti, samo da bude u igri, u žiži zbivanja! Ma ja sam jutros napro nabrušena, najradije bih eksplodirala, udarila šakom po ovom čudovištu od kompa, a kako se osjećam ---to je pitanje za posebnu TEMU...Pa, već sam i o tome pisala...ma o čemu uostalom nisam...ne znam ni sama...žene gdje ste? Javite se! Ali ne sve, samo one klimakterične...Isuse da sam znala da je ovaj klimaks tako grozan, rekla bih mami neka me uopće ne rađa....I počinila naravno grijeh, još u zametku...Haha..

Ali da sam sada užasnuta, posebna, nikakva, da mi je teško, da u hipu promijenim tisuću raspoloženja, da moram svakih osam dana pedikeru jer koža se peruta, tvrda je, da moram svaki mjesec frizeru jer sam već dobrano sijeda, a i kosa stoji kako će sama, a ne kako je češljam, pa onda svakih pet minuta stavljam trenerku , gornji dio i onda skinem se u kratke rukave, pa stalno hitam u kupatilo na tuširanje, a oči peku, nitko mi ništa reći ne smije, sve me boli ko da imam sto godina...a gdje ću do onda biti...Metar ispod istarske moje zemlje...Ma užas, užas nad užasima i briga me baš kako ćete ovo komentirati, jer valjda TKO PRIZNA, POLA MU SE PRAŠTA!

A ja, priznam, već sam valjda i pet godina u tom prokletom predklimaksu, jer jedem slatko, osjećam se kao neki demon, sva kiptim, ne želim ove godine ni pelargonije staviti na terasu pa me moji ukućani samo čudno promatraju...Kažem ja njima:"Majka je vaša u klimaksu i točka!" Ne vidim u čemu je problem, a ako vam bilo što nije jasno zovite doktora...





- 11:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2012 (1)
Travanj 2012 (23)
Ožujak 2012 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga