Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ja i Taja čistimo kućicu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usTu se neko gubi fesst...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usTu smo fajni na prvome maju,,,foraa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Marica i ja,,

Free Image Hosting at www.ImageShack.usJa na Nikinome rođkasu...




Free Image Hosting at www.ImageShack.usIffana i Horty...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usIffana Kika i Jessa..


Free Image Hosting at www.ImageShack.usJa "čitam" knjigu na čikijovome rođkasu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usPrvi maj na Muri..pive....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usUmag..more..jaaj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMoja fotelja..hihi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMaricin znak v sobi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMoja Marica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usTaja i Vurko...


Free Image Hosting at www.ImageShack.usAlan, Monek i Ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at ww<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marica i Jessa na biciklinu....



Tu sa vam neki blogovi od mojih frendi

Monek

Kika

Čiko

Šeba

Maraya

Maricha

Monika

Moja sestrična

Maša

Damika

Mmonikaaa

Štrok

Žuža

Taja

Hega

Pera










Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




evo to sam si dela kaj bom vidla kolko vas ga: od 27.1206 do daljnjegaFree Site Counter
Free Site Counter





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Novi test... koliko me poznaješ...

Moji frendi:
Monza:Free Image Hosting at www.ImageShack.us a kaj da velim,z njom dok si navek ti je zabavno. Moja best frendica ,neznam kaj bi ja bez nje.... obožavam ju..kiss

Jessa:Free Image Hosting at www.ImageShack.usIde z menom v razred i jako je coool,zajebancija vam je zagarantirana...kiss

Tai-chi: Image Hosted by ImageShack.us
fora na kvadrat,s njom imaš najveće pustolovine i s njom hodam dok smem na školsko...kiss

Hega
Image Hosted by ImageShack.us

Moj picek...mi se navek gubimo...lv ja..kiss

Kika: Free Image Hosting at www.ImageShack.usOna je rekorderka v smijanju. Super sura,kikić,kikić...kiss

Jula:Free Image Hosting at www.ImageShack.usIde z menom v razred i pucka za zajebanciju...kiss

Marica: Free Image Hosting at www.ImageShack.usMala moja marica..... kak ju lowam...kiss

Maraya:Free Image Hosting at www.ImageShack.usNjoj se moreš reći i navek te po posljušala,superiška...kiss

Žuža: Image Hosted by ImageShack.usTo vam cura za zabavu,moja naj frendica u vrtiću,a i dale smo si jako dobre
(Žuža jadnoga na mesec,nej zabiti!!!)

Nika i Dina:Free Image Hosting at www.ImageShack.usTo je Nika..
Curke z Lopatinca,zajebancija do kraja...kiss


Maša: fooora curra.Inače zarazila me z riječi ONAK....kiss

Čiko:Free Image Hosting at www.ImageShack.usSUPERIŠKA čovek,saakon...thumbup


I SVI UR-ovci...mahnutnaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.usHega, Ja i Marica..


Free Image Hosting at www.ImageShack.usJula i Ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.usIvek i Ja



Free Image Hosting at www.ImageShack.usHega i Ja,...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,moja sestra i Tajana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sestrična Nika i Moja sister Mirela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To je moje društvo... na Čikiovome rođkasu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i to isto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kika i Maricha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Taja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Monza i Kika


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na ovi sliki imam priviđaje... hehe,mislila sam da se maček vtopil.... to je isto na Čikiovome rođkasu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su Kika i Čiko....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usČiko,Jasmina i Tena

AAdventurous
NNew
IIrresistible
TTalented
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Bigoo


DA ili NE??!!!??

image hosting file


UPS......

myspace layout



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Mi u lijepom parku....

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us mi v kučici....

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Monza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja sestrična Tajana

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJ RAZRED


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JESSA I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NAŠI BISERI

O MENI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IME: Anita
PREZIME:Sabol
RAZRED: 2.UR
ŠKOLA: ETŠ
GODINA:16, rodila sam se 21.o9.1991.
SLUŠAM: Sve kaj svira...(osim srbije)
VOLIM: svoje frende, zajebanciju, izlaske koji nisu baš česti zbog mojih parents,mobitela,dečeke(ponekad)...
LJUBAV: Hmmm...no coment...
NE VOLIM:babe koje tračaju, zimu, ljude koji se pred tobom pretvaraju naj frendi a iza leđa te tračaju i tak...
MOJ ICQ:359472568
M0J E-MAIL: anitta@post.t-com.hr
MSN: anitta@post.t-com.hr

I još nekaj,ak se vam ne vidi blog morete odfakati z jega,jer se meni baš j,,,za vas!!!!



MySpace

MySpace



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 18.02.2008.

I`m back...oo daaa...

Elo ljudi...

Evo mene nakon duzeg vremena...
Nije mi se daLo pisati nikai...
Al na nagovor ljudeki bum nekai napisala...
OOO daaa...
Kai je novoga..
Hmchek..
Pa ono..
Većina toga je po starom..
Društvo se većinom drzi na okupu..
Kavice v Alanu su još aktualne..
Ccccc...


Škola..
Pa ide nekak...
Dobro je počelo...
Al...
Dobila sam prvu jedinicu ovo polugodište...heh... =)
Bu bole...
I hope so...
Ma mora biti...


I tak...
Kai da još rečem...
paa...
nemam inspirejšn..
Jedva čekam praznike..
Kai si maLo počinem od škole..
Ov tjedan bu naporan..
Al bumo mi to zgurali,,,
2. UR more to.. =)


I kai vas pozdravim:

Pozzzek: Hegi,Taji,Jessi,Monzi,Marici,
Juli,Kiki,Niki,Dini,Trčiki,Marayi,
Damiki,Čikiju,Lacu,Ediju,Periju,
Botu,Zoharu,Iveku...sorry ak sam koga zabila..


PusHek svima...



| Ap0l0g!z3 (36) | T00 Lat3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.