i'll be your best friend and you'll be mine Valentine..yes you can hold my hand if you want to, 'cause I want to hold yours too...

dakle...ovaj tjedan je bio prekomaburninmad...užas jedan...vikend je prošo dobro...al ovo ostalo koma...skoro su me skužili da markam šk...ajde to sam se izvukla...u srijedu sam pokupila 1 iz engleskogheadbang...sram me je...ajde nije me niš pitalo to je bilo ok...onda me stara škužila da imam kutiju cigareta i sad misli da pušim...zapravo sam spasila sestru...koma...a današnji tj jučerašnji nemre bit gori neg kaj je...1. se trenerica cijeli trening derala na menecry...onda dragi nije mogo samnom do evenjua...al poslao mi je tako slatku poruku da sam mu oprostilacerek...onda sam si kupila torbu koja mi uopče nije neš...onak sam da potrošim pare... pričala sam sa žicom o tom kak ide u grčku i da mu napiše poruku podrške na msn-u... ta poruka je jednim dijelom jako povrijedila capana i fuuuuuuuul smo se gadno posvađalicrycrycry...al totalno onak koma...i užasno mi je žao...al ja sam bila pre ponosna da mu to odmah kažem...jest da svi kažu da je idiot i kreten i kajgod već, al mi je frend i to jako dobar...znam napravila sam sranje bang i fakat mi je žao...neželim ga izgubit ko frenda jer mi je ful stalo do njega...mislim da je prekasno da se kajem i ispričavam...jer the work is done & there is nothin i can do about it...kaj je još gore neće ga bit do slijedečeg tjedna i popizdit ćuheadbangheadbangheadbang...a jbg...tak je to kad ne misliš kaj radiš...koma zar ne...?još uvijek nemogu vjerovat kaj sam napravila...izgubila sam frenda do kojeg mi je ful stalo zbog zajebancijeheadbangburninmadlud...znam da zapravo nitko neće shvatit kolko mi je stalo do njega...možda sve bude ok kad se vrati iako sumljam...ziher će nać neku curu koja će me zamjenit...kako će tek bit kad dođem na natjecanje...užas...nažalost il na sreću ovo sve govorim sa suzama u očimatuzan...iako znam da on to neće pročitat jer mu više niš ne značim...upropastila sam svaku šansu da se naše prijeteljstvo nastavi...još čuvam mail pun isprike...anamarija će popizdit kad ovo vidi...fakat sorry ljube, al jbg nešto je čudno između nas...mnogi bi pomislili, pa ona se zaljubila u njega...vjerujte mi nisam...možda ga zovem micek i zajebavam se s njim po cijele dana, al on je jendostavno samo moj frend...ja volim drugog (iveka)cerek...capan mi je samo frendkiss...ah...bar je bio...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us this is how i feel..

pusa svima...a največa mojim ljubavima Iveku, Anamarii, Tei, Žicu, Ivi i svima ostalima...kiss


14.10.2007. | 00:23 | 5 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Linkovi, ja & moji frendovi...

Blogich...
Denis...
Isa...
Maja...
U.K.O.R...
5ra...
Tic & Tac...
Mia...
Anamaria...
Stefi...
Hana...
Marta i Grace...
Oba...
Mory...
Barbara...
Tanja a.k.a. Đurđa...

image hosting file

image hosting file



Par dobrih knjiga...
Priča jednog života...
Baby all I want si you...
Summer...
Love story...
Mishina 2. knjiga...
Lianne...
Zvrka...
Dnevnik jedne tinejđerice...
Posljednji korak...
Obične cure...
Black & White...
Funny...
Prijateljstvo... zemlja-zrak...

Malo o meni...


Click here to get more cartoon dolls like this!
ovo sam ja... Ivana... zapravo, mala il pocahontas... volim puno toga...frendove, plesat, izlaske, tulume, more, mjuzu, spavat... ne volim školu, buđenje, kišu, svađe, prekide, smrti... slušam sve... najviše rap i r'n'b, i naravno Linkin Park ...najdraža pjesma mi je In the end, Linkin Park...


Click here to get more cartoon dolls like this!
iva... my sister... hehe... cool cura iz kvarta i sa zlarina... sluša također sve... uvijek se brine za mene i tu je kad ju trebam... s njom nema kraja zajebanciji... malo smo si glupi danas...


Click here to get more cartoon dolls like this!
ivana... moja best frendica... cura sa stilom... luda za franz ferdinadom i bhg... malo je zaboravna... al s njom je uvijek zabavno... smijeh do suza, često popračen bolovima u trbuhu... fensi...


Click here to get more cartoon dolls like this!
isa... frendica iz jaslica... luda za DINAMOM... sluša azru... šta god bilo uvijek je uz mene i ja uz nju... za nju riječi su suvišne...


Click here to get more cartoon dolls like this!
dora... frendica iz osnovne... totalno otkačena i luda u p.m.... s njom zabavi nema kraja... plavuša, pa joj treba malo duže da shvati neke stvari, al je super... obožavam ju...


Click here to get more cartoon dolls like this!
dino... moj best frend... trenira vaterpolo... sluša sve... uvijek mi je spreman pomoć... pogotovo kad je škola u pitanju... slatkica... hehe... zakon je... obožavam ga... hihihi...

ak me netko treba ovo je moj mail...
bad_girl_376@hotmail.com


Moja abeceda....

A- auto...hummer H2 il toyota RAV4...
B- blok sat...mrzim ih...pogotovo matematika...
C- colossal...iliti kolosalni...chesta uzrechica...
Č- čokolada...mmm... mljac...
D- dino...moj best frend...
E- engleski...volim taj predmet...al ne volim profesora...
F- filozofija...volim filozofirat...
G- glupo...chesto kazem il napravim nesh glupo...
H- hip-hop...my style
I- ivana, isa & iva...najbolje frendice...ivo...moja ljubav...
J- jole...moj ujak...legenda...
K- kurve...zakon pjesma...sve su zene kurve...hehe
L- linkin Park...moj najdrazi bend...
Lj- ljubav...nemozesh s njom, al nemresh ni bez nje...
M- mama...obozavam ju...martin...takoder moj best frend...
N- new York...iako nisam bila tam, moj najdrazi grad...
O- oprost...to je teshko opisati...
P- pusa...volim ih djeliti i dobivati...
R- roza...moja faza u vrticu...
S- suze... chesto pustim koju suzu...
Š- šibenik...moj grad...
T- tata...fakat mi fali...
U- ustajanje...mrzim to...ugriz...mislim na ljubavni...hehe...
V- vecher...najbolje doba dana...
Z- zlarin...raj na zemlji...
Ž- žiko iliti žic...fakat zakon frend...

Kul sličice...
blog layouts

blog layouts

hihihi...

Blog images

Blog images

yeah...

MySpace

MySpace

yes, i am...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

always...

Friendster images

Friendster images

true...

image hosting file

image hosting file

4ever...

Friendster

Friendster

hihi...

Myspace layouts

Myspace layouts

kaj nije cool...

blog layouts

blog layouts

...like you mean it...

blog layouts

blog layouts

got to have snoopy on blog...

Friendster

Friendster

oh yea...

Friendster

Friendster

so do you...?

Bigoo

Bigoo

my chemicale romanse...

Images for your blog

Images for your blog

i wish...

layout for myspace

layout for myspace

he is so cool...

Friendster

Friendster

i love him... hihihi...

image hosting for myspace

image hosting for myspace

dance frik =)...

Image hosting

Image hosting

the best...

blog layouts

blog layouts

nejtn & hejli...

blog layouts

blog layouts

i love to dance...

MySpace

MySpace

always...

MySpace

MySpace

hm...

free image hosting

free image hosting

got to love shoes...

Blog images

Blog images

ivana...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

iva...

MySpace images

MySpace images

dino...

Friendster

Friendster

always...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

isa...

Myspace layouts

Myspace layouts

pa... istina...


Counter Stats
jewellery
jewellery Counter
a ovo bu brojalo posijetitelje dok mene nema...


Pjesme...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts



In the end

It starts with one thing
I don't know why
It doesn't even matter how hard you try keep that in mind
I designed this rhyme
To explain in due time
All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It's so unreal
Didn't look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Wasted it all just to watch you go
I kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when

Chorus:
I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

One thing, I don't know why
It doesn’t even matter how hard you try, keep that in mind
I designed this rhyme, to explain in due time
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I'm surprised it got so (far)
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me (in the end)
You kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when I

Chorus

I’ve put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know (x2)

Chorus