Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














srijeda, 30.04.2008.

Puca me nešto ;);)

Dada yesyesyesyesyes
puca me nešto, a ne bi ni sama znala šta je to, ok znam ja šta je to, al ovo je drukčije, ne znam nekako, šta ja znam............nononononononononono
Hvata me jedan od onih trenutaka sreće, trenutaka nade i nove snage..................hehe, da ja znam da se gubim, al jbg to je ono šta te drži................hihi sretansretan

................kako ja obožavam ove točkice.....................
one mogu svašta predstavljati....... npr:
u ovom kontekstu možete to shvatiti kao nešto šta ne želim reć, u smislu preintimno ili jednostavno nije za javnost........eventualno mogu neš opsovati, al eventualno ne sigurno ( hope u understand naughty )

mda, opet skrećem s teme, po običaju, ne se sjećam ni jednog svog posta a da nisam pisala ili neš ful nerazumljivo ili da nisam skretala s teme ili tako neš slično..........neš da, koji mi je da sve nešto kratim???
pa mislim al stvarno, danas svi nešto krate....mislim ljudi su toliko toga izmislili da im bude brže i lakše, a na kraju dođe noć i shvatiš da ni djelić dana nisi posvetio sebi
A kad posvetiš, to bude tridesetak minuta iza ponoći kad se digneš iz kreveta jer ti jednostavno misli lete ko lude i ne možeš spavati, a one nikako da slete i ne mogu ih usmjeriti u bilježnici nego moram ukopćati komp i prispojiti ga na slušalice i slušati pjesme te tipkati gluposti po običaju.......

Al ok pa nisu to gluposti ne ??
Jelda da ne?
hehe beljbeljbeljbelj
A ako vama jesu ili ako vam je post dosadan pa onda da vas nešto pitam :
Kog vraga uopće čitate ovu rečenicu?????
Onaj ko je pametan, a ne da mu se čitat, već je odavna kliknuo 'x' na ovoj stranici, al dosta o tome....... zijevzijevzijevzijev

Kao šta je Lenon napisao 'Život je ono što ti se dešava, dok ti praviš planove za život' to se i meni događa, a mislim i svima jer to je mi se čini jedna od najpametnijih i najtočnijih izreka koje sam čula.....
Odista je tako, kao što bi naš Majki smijehsmijehsmijehrekao, baš sam si napravila neku listu kao šta ću napravit za danas i čak sam si vrijeme odredila, tj isplanirala sam si praktički cijeli dan, a taj dan je znate kako prošao isplanirano.... deaddeaddeaddeaddead

Ja ne mogu odrediti kad ću se probuditi ako mi jednostavno taj dan nije suđeno da se tad probudim
Ne mogu stići na busnu kad sam htjela ako stignem na semafor i još je sudbina htjela da auta stalno prolaze jer da ne prolaze onda bi prešla i možda bi mi nešto doletjelo..............
Sve se događa sa nekim ludim razlogom, to je istina, e sad neću reći ' Bog je tako odredio' vjernik, nevjernik, šta se mene tiče taj naš mali život se događa sa razlogom, nekog vraga ćemo i mi napravit pa makar to bilo nešto za što ćemo samo mi znat.................

Da hoću reći, zbilja, svašta sam ja htjela i svašta sam ja isplanirala i poželjela, ali ako se to ne treba desit - neće, a ako mi ustrajemo na tome, znaći da nam je to jako važno i da se to može dogoditi jer je to sve dio ovog uvnutog zatvora kog ja zovem životom.........................

Da to je to, zbilja genijalna izreka ' Život je ono što ti se događa, dok ti praviš planove za život' thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Kao npr jučer sam smišljala kako ću napisati minimalno deset stranica za pet glupih pitanja iz lektire, a da sam znala da će biti štrajk ne bi napisala ni onih trinaest za bilješke, a opet da sam znala da ću ćim dođem kući ići u krumpir ne bi ni došla kući u dva i pol, nego bi ostala na prosvjedu duže.........Al onda, da sam znala sudbinu i da se nisam zamarala lektirom i zabavljala se u gradu, tj dangubila vrijeme oko prosvjeda, tko bi onda pomogao mami??? Zar tata?? Šta bi onda bilo????? rolleyesrolleyesrolleyesrolleyes

Zato kažem, obožavam tu izreku yesyesyesyesyes

da ok dosta toga, idem u krevet plakati jer ću dobit manekenku iz matiša, a ona mi stvarno ide i kužim ju( mama have mercy bangbang ),
eventualno i odlutam u eventualnu maštu
haha naughtynaughtynaughtynaughtynaughty

wavewavemahwavemahmahmahwavewavemahmahmahmahwavewavewavemahmahmahwavemahmah



| Komentari (4) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.