Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














utorak, 22.04.2008.

Saturday =)=(=)=( hihi

Subota, hmmm, da zanimljiva stvar, da.....
da subota možebiti jako opširna sitničica,
može bit poučno iskustvo.................
može bit bruka nad brukama..................
može bit jednostavno dan koji ne želiš da si doživjela....................
subota ima jako veliko značenje,
al to samo ako ti suboti daš puno začina................
puno tekućine................ahmhmhm
da e onda se subota zove subota................
partypartypartysmokinsmokinkisskisskissthumbupthumbupthumbup

Iako prava 'subota' ne mora bit 'subota', nego može jednostavno bit 'subota' sasvim običan dan kad moš malo uživat, al to onda ne bi bilo to, to ne bi bilo kako treba da nana i njene specijalke ne moraju neš zeznut...................
bllllm
naughtynaughtynaughtynaughtynutnutnutnutnutnutludludlud

Da pojasnim;
pa za početak bez brige nije bilo tako loše za mene, kolko za moje dvije frendice, al sranja se događaju, sutrašnji je dan najgori pa te onda svi zezaju, al šta pa nit sam rekla nekom neš krivo, nit sam s nekim zbrijala nit neš slično, samo sam se EVENTUALNO malo zabavila na luđi način i izmislila par plesačkih pokreta, je to neka loša stvar, ha????
yesyesyesyesyes
hehehe

Neću previše govorit niti opisivati 'cause u don't wanna know!!!!!
kako ja obožavam tu frazu hihihihi.....................
i tako uglavnom da skrenem s teme
da vidim ša je bilo kao zanimljovo aha da ahm

Znaći u petak na sat dođe ona cura da pročita obavijest za utorak, tako da naravno nitko ne obraća pozornost dok nije došla do : tko se prijavi će bit oslobođen nastave - zapišite Kliba i Ružić, i tako smo ja i Niky ostale zapisane na tom papiriću, e sad da pojasnim:
znaći u utorak u deset sati smo na žuto morali dofurat bicikle za neku provjeru ša ja znam, bitno je to da ćemo bit oslobođene nastave i mi sve lijepo dogovorimo, smislimo kako će nam starci furat bicikle u autu i to ( baš ćemo mi vogat do pule yea rajt )
I recimo da smo se dogovorile; ma bar deset posto kako ćemo to izvest (kad se dvije plavuše udruži - s time da je Niky plava i izvana ) i jučer navečer zove mene Niky da joj je slabo i da ne ide...............nonononocrycrycry
i onda na kraju nisam otišla ni ja, i bile smo na nastavi cijeli utorak, kmeee........
Al dobro ajd bila je kiša pa....., al čistila sam jadna biciklu, za šta ???????
Ma dobro n ije da se sjaj, al za to sam vrijeme mogla nešto korisno radit, kao spavati......hihih...

Ma dobro ajde barem me više neće biot sram sjest na moju biciklu ( koja se inače zove Mountain bike Nevada Terry 2 hahaha )
Mda e i to bi bilo to, e i još neš

Daj Vale moja ne brini, a desi se, jednostavno zaboravi i to je to, kizza beba !!!!!!! thumbupthumbupthumbupthumbupwavewavewavewavemahmahmahmahzubozubozubobeljbeljwinkwinkwinkwinkwinksmijehsmijehsmijeh



| Komentari (12) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.