< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je nastao samo kao zajebancija, jer vidim sad se svi furaju na blogove, a ja se držim one narodne: GDJE SVI, TU I MALI MUJO.

Linkovi

Valentina
Zorana
Tomo
sin Fika
Luka (izzo)
Tvrtko
Vedrana
Šime
Puta

MALO O MOM DRUŠTVU

Nisam baš čovjek od puno riječi stoga ću vam dati neke slike, jer ipak slika govori tisuću riječi, a tek face na njima, još toliko riječi, tako da me to poštedi tipkanja......

Naš maneken ĐAKAN:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj sin FIKA (vječni Dinamovac):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je bobo i njegova .........polovica:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zatim ide Jan drvosječa:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ponedjeljak, 02.04.2007.

Natural man...:)

Heymahmah ljubljeni mojikiss, šaljem vam srdačne i tople pozdravethumbuphrvatska.... Kako ste??zujo Ja se osjećam, onak, jako povezan s prirodombangthumbupwink, kao što možete vidjeti u samom naslovu...pa evo u petak sam se napioyeseek pićaparty koje nam je priroda dala (poput rakije, vina...)thumbupparty toliko da nisam mogao stajati, bilo mi je super, osi što sam kasnije doznao da sam obavio telefonski razgovor u kojemu sam jednoj osobi rekao puno o sebi, i sad me ta osoba ucjenjujeburninmadheadbangmadmouthwash (neću navoditi tko je to), pa recite jel to uredu, a još sam vjerovo toj osobi.....al ok, veći je problem što ja u suboti nisam mogao pitipartyeekno, ne puno, pio sam samo ledeni čaj, moš vjerovati??? No moji prijatelji s kojima več 16 godina kradem Bogu danenutnaughty, smo nabavili malo, ali dovoljno smokinKANABISAsmokineek da se urokamo bez imalo alkoholayes, no to je isto dar majke prirodeyesrolleyes, i bilo je fenomenalnoyessmijeh...Toliko o mom vikendu ljudi moji, volim vas sve...pozzzzmahwavemahwaveparty



| komentari (61) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.