ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je nastao samo kao zajebancija, jer vidim sad se svi furaju na blogove, a ja se držim one narodne: GDJE SVI, TU I MALI MUJO.

Linkovi

Valentina
Zorana
Tomo
sin Fika
Luka (izzo)
Tvrtko
Vedrana
Šime
Puta

MALO O MOM DRUŠTVU

Nisam baš čovjek od puno riječi stoga ću vam dati neke slike, jer ipak slika govori tisuću riječi, a tek face na njima, još toliko riječi, tako da me to poštedi tipkanja......

Naš maneken ĐAKAN:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj sin FIKA (vječni Dinamovac):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je bobo i njegova .........polovica:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zatim ide Jan drvosječa:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



nedjelja, 25.03.2007.

Iza rešetaka ..........

E čovječe moj, šta da ti kažem... Ovaj mi je vikend kreno ono, super, u petak sa Fikom malo popioparty pa samo napravili jedan naš CD (muzički)thumbup... I u subitu ti ja odem na ispovjedblablaheadbang, svešteniksmokinburninmadbang mi da onu knjižicu iz koje sam čito grijehe i sve ostalowinkzujo... A onda tek navecer oko 8 ošo do Fike i krenuli pitpartyparty, i jebote od jednom nas bilo pun kurac i svi mi nas oko 10 gledali tekmu i PILI... Onda tako oko 10 navecer se zaputili do grada još ti jedna ovak mala naša prijateljica malo se ušlagiralaeeknaughtynut i ošla sama ispred nas u grad, a onda mi muški krenuli lagano i pjevali i kod male crkve ja ti ono ko zapeo za retrovizorzijevzaliven i otpo oneek, al ajd mi ošli dalje.... I kod VIP centra znaš tamo na onom raskrižju na zebri zaustave nas murjacibangcoolno i traže osobne i zvali maricupuknucu, sve nas u kombi ubacili i odvezli do pijace i tamo stali, otvorili vrata kombija, menethumbupsmokin prozvali i uhitilieekeekbangburninmad, a ostale pustili... Ja bijah optužen da sam otkino retrovizornonono, ok, no problemnamcorrolleyes reko ja, priznam sve i odvezoše me u postaju i ni ljevo, ni desno , samnom oni ravni u buksuburninmadheadbangmadnaughty.... da, ja bio sat vremena u zatvoru, pa aj jel moš ti to vjerovat.zaliven... Nakon bukse oni mene na ispitivanjezujoeek, i tako tralalalala, došla moja stara po mene i ........ meni propo vikendnamcorburninmad, tj. subota, a ja još bio malo ko pijan.... E to vam je moja cijela priča za ovi vikend, šta više reći.... vidimo se u buksismijeh....., ovaj mislim graduparty, nadam se uskoroyes....pozzzmahwavemahwave



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.