!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Rikica je došla kući! - Funny Girl Forever - Blog.hr

subota, 04.10.2008.

Rikica je došla kući!

Danas mi je tata kupio jednu papigicu.Evo malo više o njoj:
Ime: Rikica (ime je dobila po jednoj papigici tigrici)
Godina: nekoliko mjeseci
Vrsta: Siva jako
Osobine: brbljava,pametna...

Danas kad su mi došli gosti,a njoj se nisu svidjeli,da samo znate što je rekla...(govnarska katastrofa od ljudi)Ne mojte to nikome reći!!!!

Slike (našla sam ih na netu,ali su jednake kao i moje)

Jedna od igračka
Image Hosted by ImageShack.us


Hranilica
Image Hosted by ImageShack.us


Pojilica
Image Hosted by ImageShack.us



by: funny girl

- 15:35 - Don't just fade away ( 1 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo© hosted by croBLOGeri.com