*****************Words are the source of misunderstandings***

"Words are the source of misunderstandings"... - Blog.hr

22.04.2006., subota

LETEĆI SLONIĆ

- Kako li je samo lijepa trava ispod mog brežuljka! – glasno razmišlja slonić. – Puno zelenija nego ovdje gore.
- Zašto ne siđeš? – upita ga gušter.
- Jako je strmo – odgovori slonić. – Bojim se da bih se mogao poskliznuti i pasti koliko sam dug i širok.
- Da ja imam tako velike uši kao ti, ne bih nikada hodao.
- Kako to misliš, gušterčiću?
- Mahao bih ušima što bih jače mogao i letio kao ptica. Pokušaj!
Slonić uzme zalet, ispruži surlu, zamahne ušima i baci se niz brežuljak.
- Dum-du-du-duum! – zatrese se livada, a slonić ostade ležati potrbuške.
- Pao sam koliko sam dug i širok! – izusti začuđeno.
- Zašto nisi otvorio padobran? – upita ga gušter.
- Pa ja nemam padobran!
- Drugi put ga svakako nabavi! – nasmije se gušter.


- 22:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AutoHits.dk

Komentari On/Off

"Words are the source of misunderstandings"...

...rekla bi Exuperyjeva lisica, ali kako bez njih?

IP


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Tko nije ljubio nikad,
taj sutra ljubiti mora!

Milan Begović





biblion@hi.htnet.hr
Copyright © Blanka Pašagić, 2005.

Copyright © Blanka Pašagić, 2005.