*****************Words are the source of misunderstandings***

<Words are the source of misunderstandings>

31.10.2005., ponedjeljak

Konac djelo krasi


- Imaš jedno djelo?
- Dobro ili loše?
- Loše.
- Pa, možda bi se našlo jedno. Što će ti?
- Našao sam crveni konac.
- I?
- Kakvo i? Zar ne znaš da konac djelo krasi? Kako hoćeš da ti ga ukrasim?
- Na mašnicu! Kad je konac, nek je s mašnicom!



- 23:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

19.10.2005., srijeda

Alea iacta est


- Kocka je bačena!
- Što si se toliko razmahao? Ne moraš je baš svaki put baciti do Rubikona.
- Nisam ni imao namjeru. Ima Rubikon dosta svojih kocaka.
- Rubik, valjda! Čovjek se zvao Rubik, tupane.
- Što se mene tiče, može se zvati i Cezar. Glavno da voli kocke.
- E, ne voli. On je svoju bacio.
- I?
- Prešao preko rijeke.
- Po novu kocku?
- Ma što je ovo? Sat povijesti?
- Ne, to je "Čovječe, ne ljuti se". Sada si ti na redu. Bacaj!



- 08:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

18.10.2005., utorak

Bedak ima sreću


- Imate li rog za svijeću?
- Manju, srednju ili veću?
- Koju mi preporučujete?
- Treću.
- Neću!
- Ne morate.
- Zar se tako razgovara s mušterijom?
- Ma što vi zapravo hoćete, čovječe?
- Rog za svijeću.
- Manju, srednju ili veću?
- Koju mi preporučujete?
- Treću.
- Glupog li trgovaca! Pa već sam rekao da neću. Da sam vam ja gazda, smjesta biste dobili otkaz. Na žalost, bedak ima sreću.

- 12:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

17.10.2005., ponedjeljak

Tko ima para, kupa se na moru


- Idemo se igrati par-nepar! Ja sam par.
- Može! Par-nepar-bim-bam-buf!
- Četiri. Krasno! Sad se mogu kupati na moru.
- A ja?
- Doma u lavoru.
- Ma nemoj! A zašto?
- Tko ima para, kupa se na moru, tko nema, doma u lavoru.
- Hm, hm! Idemo se opet igrati par-nepar, ali sada sam ja par.
- Može. Par-nepar-bim-bam-buf! Tri. Tko ima nepar, trči kao vepar.
- A ja?
- Dosadan kô stjenica.
- Idemo još jednom par-nepar...
- Ti bi silom na more, je li?
- Aha!
- No, dobro, povest ću te, ali dok ne krenemo, svaki ćeš dan prati i moj i svoj lavor.

Poučak:
Ako nemaš para, dobar je i prijatelj.

- 10:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

13.10.2005., četvrtak

Sit gladnomu ne vjeruje


Vraćam se tako neki dan mrtav-gladan s tekme u Zaprešiću.
- Daj jedan griz! - zamolim suputnika s velikim sendvičem.
- Ne dam! - mljacne bucmasti.
- Umrijet ću od gladi dok se ova ZET-ova krntija dovuče do Črnomerca!
- Ne vjerujem!
- Samo što nisam umro! - zavapim očajno.
- Ne vjerujem!
- Da ti nisi možda Sit? - sjevne meni.
- Aha! - grmne debeli, strpa u usta zadnji zalogaj i siđe u Kustošiji.

- 09:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

09.10.2005., nedjelja

Napisali ste knjigu a ne znate što dalje?

Svratite na web stranice Webstilus.net ako je Vaš odgovor na bilo koje od sljedećih pitanja potvrdan.

Napisali ste knjigu a ne znate što dalje? Imate ideju za knjigu, a ne znate kako ju napisati? Trebate lektora, recenzenta, urednika, prijepis teksta, grafičku pripremu, ilustracije, tisak? Trebate knjigu, diplomski, znanstveni ili stručni rad po sistemu “ključ u ruke”, tj. “knjiga/diplomski/rad u ruke” (ne trebate imati čak ni ideju - važno je samo da znate što želite dobiti kao konačan produkt)? Trebate prijevod s engleskoga ili na engleski (stručnih ili znanstvenih tekstova, beletristike)? Želite svoju web stranicu? Javite se! Brzo, pouzdano (i diskretno).



- 22:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #

05.10.2005., srijeda

To je vuk, to je vuk!


Pokucam ja na kolibu, a kozlić počne vrištati:
- To je vuk, to je vuk!
- Ma kakav vuk, to sam ja.
- To je vuk, to je vuk! - dignu dreku i ostala šestorica.
- Ta što vam je, koze jedne? Dolazim popraviti uru.
- Da si se predstavio čim si pokucao - prijekorno će najmanji kozlić - odmah bismo znali koliko je sati.
Glupog li kozleta! Kako bi mogli znati koliko je sati kad im ura već dva mjeseca stoji.

- 23:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AutoHits.dk

Komentari On/Off

"Words are the source of misunderstandings"...

...rekla bi Exuperyjeva lisica, ali kako bez njih?

IP


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Tko nije ljubio nikad,
taj sutra ljubiti mora!

Milan Begović





biblion@hi.htnet.hr
Copyright © Blanka Pašagić, 2005.

Copyright © Blanka Pašagić, 2005.