*****************Words are the source of misunderstandings***

<Words are the source of misunderstandings>

21.09.2005., srijeda

Jedna, ali vrijedna


Danas me iz čista mira spopala želja za razgovorom.
- Zlatna ribice, hoćeš li mi ispuniti želju?
- Bljuć-bljuć?
- Koju? Da razgovaraš sa mnom!
- Bljuć-bljuć-bljuć???
- Nemoj ti meni bljućkati, nego reci da ili ne.
- Bljuć!
- Nećeš? E, sad ću te istresti i povući vodu...
- Hej, čovječe, pa zar ne znaš da ribe ne mogu govoriti? - progovori moja mutavica ljudskim glasom.
Znao sam ja da će mi moja Zlatica ispuniti želju.

- 11:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

11.09.2005., nedjelja

Procitajte, ljudi, ovo!

To je nevjerojatnije od bilo koje moje priče!
Naiđem ja na oglas u kojemu stoji ovako:
7 dolara po paru sastavljenih nausnica Vam placa am. tvrtka Artisan. Mozete jako dobro zaraditi Hitno traze vise radnika. Info E-mailom: zdena@post.htnet.hr a tel. 01 2917 873, 3840 580 pon-sub 9-19

Super, pomislim ja, to je sigurno nešto za mene. Valjda nisam tako nesposobna da za 1 sat ne bih mogla sastaviti 2 naušnice, pa makar bile i za slonicu. Radim 7 sati, sklopim 7 pari naušnica iliti 14 komada, sve to puta 7 dolara = 49 dolara x 20 dana (videndom, naravno, neću raditi), to je sve skupa 1000 dolara minus 20 (tako mi je lakše množiti) = 980 američkih dolara. Pa ja mogu odmah dati otkaz na poslu! I još lijepo sjedim doma kraj TV-a, tu i tamo bacim pogled na kakav filmić, tu i tamo nešto gricnem, i uživaj, čovječe!
I tako, odmah ja sročim mailić i tražim detaljnije obavijesti. I zbilja, stigne meni mailić eks-preks:
Obadva dopisa su pisana kao Word dokument stisnite SPAJALICU!

Stisnem ja spajalicu, a unutra 2 dokumenta. U jednom piše, između ostalog, ovako:
Sada Vam mogu ponuditi jedan izvanredno dobar honorarni posao. Američka tvrtka Artisan, koja je jedna od velikih tvrtki u Americi i koja ima 8 milijardi dolara temeljni kapital, bavi se izradom raznih artikala, a koju mi reklamiramo, sada trazi veci broj osoba, odnosno honorarnih radnika za sastavljanje nausnica od staklenih perli, pa zatim ogrlica, i narukvica. Mi tu firmu reklamiramo i preporucujemo ju jer vec 10 godina nasa firma uspjesno joj pomaze pri zaposljavanju radnika za razne honorarne poslove i do sada se je preko nas zaposlio vec jako puno ljudi koji su jako zadovoljni s radom za Artisan. Oni placaju 7 dolara brutto po jednom izradjenom paru nausnica. Posao nije težak ali morate to najprije nauciti raditi. Zato postoje start-paketi tj. paketi za ucenje koje dobijete od mjih i kada mislite da ste dobro napravili, saljete im na kontrolu, ako je dobro napravljeno salju Vam registraciju i krecete sa mjesecnim paketima za isplate od oko 350 dolara a kada se kroz posao dokazete da ste vrijedan i dobar radnik ponudit će Vam i neke druge artikle za izradu sa vecim zaradama.

Hm, tu mi se već upali lampica. Hoće li to oni mene učiti zabadava? A što ako ne naučim? Ništa od posla? No, dobro, mislim si ja, ako ne znaš složiti par naušnica, tako ti i treba. Vjerojatno ne znaju ni tisuće glupih Amerikanaca koji spavaju pod mostom jer nisu u stanju sklopiti ni jedan par naušnica dnevno, za što bi dobili 7 $, pa zato ta firma i nudi posao pametnim Hrvatima da se obogate. Da ipak provjerim jesam li u stanju sklopiti 2 naušnice ili nisam, pitanje je sad!
Hajde da pročitamo dopis do kraja:

Sve nase poslove smo svrstali u tri kataloga sa slikama u boji nekih od artikala koji se izradjuju, da bi Vam olaksali Vasu odluku o vrsti i nacinu zarade. Na 40-tak stranica smo sve nase poslove popisali i opisali i nacine rada kao i visinu zarade koja se moze ostvariti po pojedinom poslu, naveli i razne kombinacije vise poslova itd. pa tako imamo:
Komplet kataloga (sva tri zajedno) – 70.00 kn (10.00 eura) ako se salje postom ili 50.00 kn kod osobnog preuzimanja.
Zdenka Grcic
p.p. 35
10040 Zagreb-Dubrava
Novac mozete i uplatiti na ziro racun:
Zdenka Grcic
Zagrebacka Banka, br. racuna banke 2360000-1000000013
Osobni racun br. 3112303505
ili za inozemstvo na Devizni racun
Zagrebacka Banka, br. racuna banke 4655 6002 3410 6026
osobni racun br. 2429192783

Tja, kud sve, tud i 70 kn, pomislim ja, ali kad kliknete na spajalicu, tu je još jedan dokument, a u njemu, između ostalog, piše:
Za pocetak rada za ovu tvrtku od nas narucujete njihovu radnu dokumentaciju u kojoj cete dobiti:
- Uputstva za rad sa detaljnim instrukcijama za izradu nausnica po slikovnom prikazu i opisu na engleskom i hrvatskom jeziku.
- Narudzbenicu za start paket na engleskom i hrvatskom jeziku
- Narudzbenicu za mjesecne pakete na engleskom i hrvatskom jeziku
- Detaljne upute za rad sa firmom na engleskom i hrvatskom jeziku
- 1 par napravljenih nausnica kao uzorak
Cijena ovog paketa radne dokumentacije je 440.00 kn (60.00 €). Uz to cete besplatno od firme Palcic dobiti i katalog svih poslova koji se mogu raditi za nas ili preko nas za nekog drugog ( ima ih oko 70-tak ) sa objasnjenjima o radu i zaradama, odnosno sa svim mogucnostima honorarne zarade. Opsirnije o tim poslovima je u drugom dopisu koji ste primili.
Novac se uplacuje na ziro racun firme Palcic u Zagrebu, ili se salje na adresu firme...
itd., itd.

Hm, sad to više nije 70 kuna, nego 70+440=510, i to samo za papire. Nije loše, nije loše! Baš razmišljam ne bi li bilo pametno otvoriti konkurentsku tvrtku tvrtki Palčić, koja bi se zvala, recimo, Slonić. Nađem 10 ljudi koji mi uplate po 510 kn i ne moram sklapati naušnice za 7 $ po paru.
I tako ja priupitam dotičnu gospođu, oglašavateljicu tako unosnog posla, ovako:
Hvala, hvala, ali kako ste to zamislili da meni netko iz Amerike salje hrpu dijelova za slaganje, a ja njima natrag hrpu gotovih nausnica ili sto vec.... a carina, a postarina? Koliko bi te stvari trebale vrijediti da bi se nekome iz Amerike isplatilo slati avionom u Hrvatsku i meni iz Hrvatske u Ameriku? Mozete li mi to malo pojasniti?

A gospođa meni:
To se radi godinama, no Vi ste vec sada stvorili svoje misljenje o tome pa bolje da potrazite neku drugu vrstu posla. Za sve ostalo nazovite za obavjesti o poslu ured nase firme na broj 060 444 433.

A ja gospođi:
O, super, i na telefonskim obavijestima zaradjujete (060)! Ne sumnjam da Vam posao izvrsno ide. Tko zna, zna! A tko ne zna, neka posalje 50 kn. Ili dolara za obavijest kako dobiti 7 dolara po paru sklopljenih nausnica koja valjda u prodaji kosta 777 dolara kad se podmire troskovi dopreme i otpreme. Jer u Americi nitko ne bi sklapao par nausnica za 7 dolara - tamo sirotinja radije spava pod mostom. Ali zato Hrvati imaju posla. Osim ako, kad posalju upit koji im prije toga netko mora prevesti na engleski, ne dobiju odgovor da su upravo popunili sve kapacitete jer je potraznja za tako kurentnim poslom velika, ali neka se jave za koji mjesec ili godinu...
Lijepo Vas molim, ako je bilo sto od ovoga sto sam napisala netocno, da me spojite barem s jednom osobom u Hrvatskoj koja sklapa nausnice za 7 dolara po paru. Vjerujem da ih imate na stotine pa Vam nece biti tesko spojiti me s jednom koja ce mi objasniti koliko vremena treba za sklapanje jednog para nausnica - ako je to 1 sat, a valjda ne treba vise od 1 sat za dvije nausnice, za 7 sati rada mogu zaraditi 49 dolara, sto je vise nego sto zaradjujem na fakultetu, pa cu odmah dati otkaz i u miru svog doma sklapati nausnice umjesto da se gnjavim sa studentima.

A gospođa meni:
Postovana ne ocekujete valjda odgovor nakon tih uvreda, osim toga na tom broju je ured firme za koju radim. Nadjite si nekog drugog na koga cete sipati svoje vlastite frustracije, ovo je zadnje od mene od sada se vasi meilovi brisu bez citanja. Zbogom.

Eh, i tako je neslavno propao moj pokušaj da zaradim 7$ po sklopljenom paru naušnica, i to s neznatnim ulogom od 510 kn za dokumentaciju. Tako ti je to kad imaš dugačak jezik! I kad si frustriran! Ali zato lijepo imate tu sve podatke pa probajte vi kontaktirati s gospođom. Kad joj platite 510 kn, recite da mi duguje barem 10% za reklamiranje njezinog biznisa (frustracija uključena).

P.S.
Da, ako se obogatite, svakako mi javite koliko treba vremena da bi se sklopio par naušnica! To će me odsada proganjati svake noći...
- 22:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #

06.09.2005., utorak

Sokrat drugi


- Znam da ništa ne znam.
- Znam.
- Što znaš?
- Da ništa ne znaš.
- Ma ne ja! To je rekao Sokrat prije oho-ho! godina.
- Priznao je da je neznalica?
- Tko prizna - pola mu se prašta.
- Tja, čega se pametan stidi - lud se time ponosi.



- 08:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

05.09.2005., ponedjeljak

Šutnja je zlato


Čvrsto sam odlučio cijeli dan šutjeti.
- Da nisi bolestan?
- Šutnja.
- Žalostan? Ljut? Zaljubljen?
Šutnja. Šutnja. Šutnja.
- Ah, pusti ga, maca mu je popapala jezik - veli moj prijatelj Michelangelo.
- I ti se imaš nešto javljati, netalentirani nositelju imena činkvečentezijanskog malera, kojemu je najviši slikarski domet školica na trotoaru nacrtana kredom ukradenom za vrijeme odmora, a iz likovnog nikada nisi uspio dobiti više od dvojke jer su ti ljudi nalikovali na kuglice koje stoje na dvije raskrebečene štule i pokazuju lijevo i desno štrkljavim trozupcima kao saobraćajci na raskršću...
- Ajme meni, čovječe - zavapi moj prijatelj Miškec i uhvati se za glavu - Jesi li kad čuo za onu: Šutnja je zlato?
- Aha! Zato sam i šutio dok me nisi počeo izazivati.



- 11:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AutoHits.dk

Komentari On/Off

"Words are the source of misunderstandings"...

...rekla bi Exuperyjeva lisica, ali kako bez njih?

IP


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Tko nije ljubio nikad,
taj sutra ljubiti mora!

Milan Begović





biblion@hi.htnet.hr
Copyright © Blanka Pašagić, 2005.

Copyright © Blanka Pašagić, 2005.