Cuvanje djece u inostranstvu ponuda - Datiranje za seks

nedjelja , 30.12.2018.

Cuvanje dece u inostranstvu ponuda “










Click here: Cuvanje djece u inostranstvu ponuda






Znaci ja kao obrazovana guvernanta u BG mogu da ocekujem otprilike 2,5E po satu. Ako imas srtifikat o zavrsenoj obuci za geronto domacicu,mozda postoji mogucnost da ti to negde prihvate.



cuvanje djece u inostranstvu ponuda

Jedini smislen posao koji bih obavljala s ljubavlju i voljom je rad s djecom, pa i u ulozi guvernante! Dolazim juce i vidim PUNU sobu nove, skupe garderobe koju su kupili na putovanjim a inace ih nisam videla jedno 2 nedelje pred NG, tacno sam rekla drugarici da hocu da izbegnu da mi daju bonus , meni ni dinara bonusa nisu dali.



cuvanje djece u inostranstvu ponuda

Čuvanje dece i starih, nega - Eufemizam za sluzavku je 'pomoc u kuci.



cuvanje djece u inostranstvu ponuda

Odlucila sam da otvorim ovu temu kao neko ko je veoma zainteresovan za ovaj posao i svaki vas savet, predlog ili misljenje su vise nego dobrodosli. Ono sto ja pouzdano znam je da veliki broj osoba, ukljucujuci neke iz moje neposredne okoline, odlazi u navedene zemlje i, baveci se ovim poslom, zaradjuje izmedju 1200-1500 eura mesecno. Takodje, stan i hrana, kao i prevoz su placeni. Uslov je poznavanje jezika bar A2 nivo, ali znam i osobe koje ne znaju da beknu, pa su ipak otisle. Takodje, znam da moze da se ode i sa srpskim pasosem. Nije bitna medicinska struka, niti zavrsena neka odredjena skola. Mene konkretno zanima na koji nacin, preko kog posrednika, oglasa, agencije se odlazi, tj. Takodje, jako mi je bitno da mi ukazete na proverene agencije, sajtove za posao, posrednike. Losa iskustva koja smatrate da su bitna, obavezno navedite. Niste napisale sta vas zapravo interesuje,rad u nekom domu,klinici.. MicikaNS,lepo si rekla:koliko ljudi,toliko cudi,pa kako onda ove informacije koje si navela mogu biti pouzdane! Tek kad dodjes ovamo shvatices da ta slika koju sad imas u glavi i sve sto su ti drugi pricali,nema veze sa realnoscu! Ljudi koje znas ti nisu pomogli jer ne mogu da pomognu ni sami sebi i pre ce crci nego sto ce to priznati! Najiskrenije ti kazem:nemoj da verujes u sve sto cujes,posebno ne u ona dobra iskustva! Ako ti je cilj da nadjes posao u nekoj ustanovi za stara lica,moras imati odgovarajuce obrazovanje! Nije tacno da ne moras da zavrsis neku odredjenu skolu,naprotiv! Ovde ljudi tri godine idu na Ausbildung da bi radili u domu za stare! Ako imas srtifikat o zavrsenoj obuci za geronto domacicu,mozda postoji mogucnost da ti to negde prihvate. Nemacki moras znati,bar toliko da mozes da se sporazumes! Te osobe za koje kazes da ne znaju da beknu,nemaju strucnu spremu,sigurno ne rade ni u jednoj ustanovi. Uostalom,zasto ti neko od njih nije dao adresu agencije preko koje su otisli i koja daje tako dobre uslove? Placen put,smestaj i hrana,plus plata preko 1000e... Sto se tice rada na crno,pomoci u kuci.. Gledala sam ponude nekih agencija i iz aviona se vidi da je to cista prevara! Moj savet ti je da pratis konkurse preko interneta i apliciras na sto vise mesta! Neka ti pomogne neko ko zna nemacki,napravi CV i salji. To je najbolji i najsigurniji nacin. Kossica, slazem se sa Vama u vecini stvari. Naime, mene konkretno zanima rad u kuci osobe. Tako da, ovo sto ste pisali u vezi domova i klinika meni licno za sada ne znaci mozda kasnije , verujem da je tako i hvala Vam na informacijama - mozda ce nekome vec sada biti korisne. Ono sto bih ja rekla vezano za pomoc u kuci, a sto znam je sledece: cinjenica je da ljudi odlaze na crno da rade, znam ih dosta iz mog okruzenja koji odlaze i rade za te pare koje sam navela. Konkretno, u Austriji su i vise placeni, nego u Nemackoj. Dakle, ako su mene lagali za novac koji zaradjuju, onda ja lazem vas Isto tako znam za agencije iz Srbije, Austrije, Nemacke preko kojih su takodje odlazili pojedinci koje posredno poznajem, ali nisam upucena da li iste obezbedjuju radnu vizu, to moram da proverim. Bilo bi lepo da, ako neko ima bilo kakva iskustva sa agencijama, a prati ovu temu, to navede. Sve ovo sto pisem, ponavljam, pisem za pomoc u kuci. Takodje, slazem se sa Vama sto se tice konkursa i oglasa, ali moj nemacki je jos uvek na pocetnickom nivou A1. S druge strane, nije mi bas svejedno da se zaputim sama, u stranu zemlju, na osnovu oglasa koji sam videla na nekom portalu, razumete sta hocu da kazem. Ipak bi mi bilo bolje da neko moze da mi preporuci proverenu agenciju ili slicno. Znacilo bi mi i da mi ukazete na te agencije koje su po Vama prevara, zasto da ne? Naisao sam na ovu temu pa rekoh da pokusam pomoci bar malo... Naime u Nemackoj u Frankfurtu od 2006 do 2008 naravno na crno sam radio sa suprugom slican posao oko pomoci u kuci starijm osobama... Mi smo se potpuno vratili 2010 da bih rodili decu jer tamo nismo mogli zbog uslova i rada na crno... Moras da imas medicinsku skolu 4 stepen 2. Poznavanje jezika minimum A2... TO JE put DA DOBIJES PAPIRE Naravno ima tu produzavanje dozvole najmanje 2 puta... Ostale rupe koje postoje a postoje nasi ljudi svasta petljaju nisu za pisanje ovde,a i slabo ce ti ko reci,,,sreca pa je negovatelj deficitarno trazeno zanimanje... Sretno Znam da se traze lekari, najbolje je da odes na NSZ biro i tamo tacno vidis sta ti je neophodno. Znam da je najbolje imati sertifikat Gete instituta, ali za svaki slucaj proveri. Ako nekog zanima skola jezika u Novom Sadu, preporucicu vam onu koju sam ja pohadjala, ali da ne idem vise u off, poslacu u inbox svima onima koje zanima. Treba prvo u nešto biti u potpunosti upućen i tek nakon toga davati komentare. Bruto negovateljice je 1500 evra. Deo odlazi za porez, doprinose i uslugu firme. Neto je od 950 do 1200 evra i to nije mala svota kao što je napomenula osoba na čiji si ti komentar imao svoj komentar, već je to dobro plaćen posao ako se uzme u obzir da radnik ima plaćen smeštaj, plaćenu hranu i plaćene putne troškove. Na 1200 evra se doda putni trošak od 200 evra, zatim hrana koja izađe min 200 evra i smeštaj koji je minimum 400 evra, tako da dolazimo do sume od 2000 evra. U svakom slučaju negovateljice mogu i raditi isti posao u Srbiji za 25000 dinara, a med. Plata od 950-1200 evra je neto i negovateljica nema dodatnih troškova. Na to treba dodati da postoji varijanta da je osoba prijavljena tako da joj ide i staž i nakon 2 godine rada ima pravo na starosnu penziju od 250 evra. A, ti uživaj u Srbiji ne radeći ništa.



Agencija za čuvanje dece i negu i pomoć u kući
Na 1200 evra se doda putni trošak od 200 evra, zatim hrana koja izađe min 200 evra i smeštaj koji je minimum 400 evra, tako da dolazimo do sume od 2000 evra. Molimo posjetioce da ne postavljaju oglase u kome nekoga za nesto optuzuju, već da te navode prijave nadleznim drzavnim organima cija je nadležnost rješavanje takvih problema. Ako ti je cilj da nadjes posao u nekoj ustanovi za stara lica,moras imati odgovarajuce obrazovanje! Prvo opet kazem Definicija bebisiterke mene i tebe nije ista ti mislis dovoljno je cuvati dete a ja znam svoju da to nije dovoljno najkrace all in one. Nastavkom pregleda stranice slazete se sa koriscenjem kolacica. Deo odlazi za porez, doprinose i uslugu firme. Traženje posla preko interneta je izazov, pogotovo ako se radi o stranoj državi, gde želite da se oprobate u sezonskom radu preko leta. Pre svega na pocetku treba jasno definisati ocekivanja, po mogućstvu da se ispiše na papir, i onda imate neko pokrice — nije ono rekla kazala... I radna i turistička su mi istekle. Da, jedna devojka je skoro morala da dostavi sve nalaze npr. Pored velike baze poslova i redovnog ažuriranja ponuda od strane poslodavaca, ovaj sajt nudi i dobre savete pri odabiru posla.

[Hrvatske picke|Susreti treće vrste|Sex sa mamom]






Oznake: čuvanje, dece, i, starih, nega

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.