< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (23)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (10)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi: YeP / NoPe

Opis bloga

paulin svjet

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

coolworldisfooblog.hr
lea

kiyara9.blog.hr
mihaela

O,MENI!!!!!!!!!!!!

IME:PAULA
PREZIME:belj
ADRESA:dead
MOJA LOZINKA:LJUTKO@lud
KORISNIČKO IME:@OLIUIZKlud


Klikni i komaj





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 05.11.2008.

ŽIVOTINJE!!

Ovog ljeta sam isto ljetovala u Vodicama. Tamo su ljetovale i dvije moje frendice Lea i Laura. Jednog dana kad se Lea vračala doma od moje kuće (a ona i Laura tu kuću nazivaju "dvorcom", zapravo nije moja kuća nego bakina , moja je malo dalje) našla je jednu malo crnu macu koja je ispod vrata imala bijelu mrljicu. Baka mi je dozvolila da je zadržim kad mi ju je Lea donjela, svi smo bili oduševljeni maci, nazvali smo je "CRNA". Nakon nekoliko dana Lea mi je još donjela i psa naravno baka mi je dala da je zadržimo, jer smo imali dva odvojema dvorišta. Nazvali smo je "BLACKY". Tog istog dana pustili smo psa da se prošeće sa Leom, ali kad se nakopn 30 min. Lea vratila sva živćana i rakla da je pas pokraj nje rastrgao BLACKYCU svi smo zaplakali. Naravno kad sam išla za Zagreb Crnu smo ostavili kod maminog brata. Tamo će se i pariti, a po ljeti će nam dati sve mlade...



| ..hOw mAnY TimEs... (0) | dOn'T cHa | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.