06.01.2007., subota

Lost Cause

Image Hosted by ImageShack.us

Počeo sam igrati WoW. Eto, priznajem.

Igru zbog koje su žene s djecom bježale od muža.
Igru zbog koje su djeca počeli bacati čarolije i u stvarnom životu.
Igru zbog koje su geekovi u tavanima postali jedno s PC-em.

WoW - World of Warcaft za one koje ne znaju. A vjerojatno im je bolje da nikad ne saznaju.

Bio je 22.12. Vladala je predbožična manija. Svi su igrali taj WoW pa sam, ljubomoran kakav jesam, odlučio i ja početi. Otišao sam u Algoritam i kupio Trial verziju od 14 dana. Ta verzija je istekla prekjučer. Od tada sam u apstinencijskoj krizi.

Još dok sam bio u autoškoli, moj instruktor, iskusni WoWer me nagovarao da počnem igrati.
'Jer, ono, kužiš, to ti je genijalna igra....timski rad...razvoj lika....ogromna mapa...'.
Poslije me i prijatelj iz razreda nagovarao.
'Ta igra pwnava!'
Taj prijatelj čiji identitet ću skrivati da ljudi ne bi prstom upirali prema njemu na ulici s izrazom lica 'on je WoWer', svako 2 mjeseca je išao u Algoritam kupiti bon od 200kn i žicao pare u svakoga. Zamislite. Ta igra košta 100kn mjesečno! Imao sam se izvrnuti kad sam to čuo. Rekao sam sebi tada - 'Nema šanse!'

Kako li sam u krivu bio!

Kada sam ušao u taj WoW svijet, bio mi je ok. Nikad nisam bio ljubitelj fantasya, a još manje fantasy igara. I dalje ne shvatih zašto je to vrijedno toliko para. I 2 tjedna poslije mi je igra ok. Ništa se spektakularno nije dogodilo. Na ljestvici zabavnosti od 1 do 10, WoW je možda 7. Ali ne leži u tom grmu zec. Ne, ne.

Leži u grmu gdje je prokleto zarazna!

Samo još jedan quest u onoj šumi pa ću ići jesti.
Samo još da onog tamo pwnam (WoW slang za ubiti, razbiti, zaklati, istrijebiti :)) i otići ću spavati. *treba mi malo nasilja prije spavanja...bolje WoW nego Pribadača :P*
Samo još da prenesem paket od Stormwinda do Darnassussa *jel se tako piše?...anyone?*

Zanimljivo je koliko WoW spike nerviraju neWoWovce.... *đizs, pazi ti te rječetine...neWoWovce*
Na Novoj Godini kad sam počeo s još par WoWovca mlatiti spike.
-'Jesi li nabavio tier 2?' -'Jesam, ali ne znam da li da razvijam fire ili froze talentse' - 'Ja bih ti razvijao fire jer rade veci damage na velikim udaljenostima'
onda uleti treća osoba.
-'Ja s Warlockom mogu lako onesposobiti vašu froze novu mageova' - 'Istina, ali mageovi svejedno rade veći damage' - 'Jesi ikad probao igrati s hunterom?' - 'Hunteri su dobri, ali su nikakvi u borbi prsa na prsa.'
Razgovori su znali trajati satima dok je ostalima padala kosa s glave od WoWa.

Uglavnom, kad se vratim u Zagreb kupujem originalan primjer igre od 170 kn, a onda svako 2 mjeseca kešam po 200kn.

Dobro uložene pare ;)

- 17:11 - Komentari (28) - Isprintaj - #

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel