27.08.2006., nedjelja

Going To Your Funeral

Image Hosted by ImageShack.us

Jučer je bilo otvorenje Libertas film festivala. Kažu da je i prošle godine bio taj festival no ja se ne sjećam.
Na otvaranju je igrao film The Three Burials of Melquiades Estrada. Već sam odavno čuo za taj film i nagovorio je da ide. Ona, povodljiva kakva je, na to je pristala. :P

Na ulazu u kino smo naletili na prvo iznenađenje. Karte koje koštaju inače 20kn, a par puta u povijesti kina su koštale i 25kn, su sada koštale 30. *vidim li ja tu aritmetički niz... hmmmm...*
Ja, na rubu egzistencije sam nosio točno novca, a ona dosta. *bogatašica...ako vam treba love...ona IMA!*
Uglavnom, ovo pišem da bih zahvalio jednoj našoj poznanici koja je prodavala karte i nama ih prodala onako kako je fer i pravedno - po 20kn :D

Drugo iznanađenje je bilo - 'OMG... pa ovdje ima poznatih ljudi... i svi su fancy odjeveni'. A nas dvoje klošara u starkama. Ja i s ofucanim rusakom starim 12 godina.
komentar by me: 'Errr...ovaj...pa...nisam znao da će to baš biti takva svečanost'
komentar by her: 'A da mi odemo dok još možemo?'

Sreća u nesreći. Pojavio se i Owen Wilson. On je vjerojatno bio jedina osoba koja je bila gore obučena od nas. Nosio je neke kvazi šlape. Malo sam je blamirao trudeći se da taknem Owena. Moj prvi susret sa superzvijezdom. C'mon...shvatite :)

Kada smo posjeli u sjedala počeo je uvod. Cijeli festival je posvećen Relji Bašiću. Vjerojatno se sad jako sramotim, ali nikad prije ga nisam vidio u nekom filmu. Niti sam čuo za njega. Ona je bila šokirana. *ah...kako li se ja samo volim blamirati...ničim izazvan :)*
Uglavnom... ono što me zaintirigiralo je to da je voditeljica rekla da joj je čast što je s nama večeras Michael Owen. Da, onaj Owen što igra za englesku reprezentaciju. Nogometni Owen. Ovome je Owen ime, a onome prezime. Valjda je pomješala. Drugi put je rekla točno. *Ah...žene i nogomet :P*

Ne volim pisati o politici, a pogotovo ne o dubrovačkoj gradonačelnici Dubravci Šuici, ali...
Nakon pola sata filma naša je gradonačelnica izašla iz kino dvorane. Kako li samo volim ljude koji se pojave da budu viđeni. Ma što volim, obožavam. Imaju intelektualni kapacitet kukca koji mi se trenutno mota po sobi. *pliz...neka ga netko ubije...bojim se kukaca*
I tako...naša Dubravka je praktički pljunula na Tommy Lee Jonesov film i otišla. Poslije filma smo utvrdili da nije žurila na neki sastanak koji će od Dubrovnika napraviti Monte Carlo. Ne, ona se otišla šetati Stradunom. *ako slijedećeg puta kad navratite na ovaj blog njega ne bude bilo to je zato što je neka vladina tajna služba ga obrisala... zbog vrijeđanja vlasti, jel... :)*

Pored svih ovih nogometaša, glumaca, gradonačelnica, cijena karata i borbe protiv vladajućeg režima bio bi red da kažem nešto i o filmu. Tommy Lee Jones je odlično režirao i odglumio. Film je cijelo vrijeme u nekom depresivnom tonu, ali opet se nađe koji inteligentno smještena crnohumorna fora. Uglavnom, definitivno jedan od boljih filmova koje sam pogledao ove godine. I ima kul naziv... izgovarajte polako...Malkviaaades Estrada...The Three Burials of Malkviaaades Estrada ...jako kul :)


- 02:38 - Komentari (12) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel