.....NeKe Slikice...











Dosadno mi je...

KKind
AAstonishing
TTrustworthy
AAppealing
RRich
IInfluential
NNice
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



nut-,,,JA NISAM KRAJ TEBE, A NOĆ JE BLIZU, USNE MI SE SADA TVOJE GRIZU…KAKO DA BUDEM KRAJ TEBE – TEŠKO… TREBA MI MOĆ…ALI ŽELIM TI LAKU NOĆ, SREĆU SVU I MENE U SNU!



-VOLIM TE KAO ŠTO RIBA VOLI VODU, KAO ŠTO DIOR VOLI MODU, KAO ŠTO MEDO VOLI MED, A PINGVIN LED. JA NISAM ANĐEO IZ RAJA, ALI TE IPAK VOLIM BEZ KRAJA.



-SVI MAČIĆI SU VEĆ ODAVNO ZASPALI ZAGRLJENI JEDAN PORED DRUGOGA U KOŠARICI…AL` SAMO JE JEDAN MALI, NAJSLAĐI OSTAO BUDAN I UPRAVO ČITA OVU PORUKU.



-MOJE JE SRCE BILO PIJANO, VOLJELO, KAJALO, BOLJELO, DAVALO I UZIMALO, BILO JE SRETNO I GUBILO, OSTAVLJALO I BILO OSTAVLJENO, ALI NIKADA LJUBAVI OVAKO ZALJUBLJENO.



-KRANUT ĆEMO NA SVE STRANE, KAO I JATA PTICA. ALI TI ČEŠ ZAUVIJEK OSTATI - MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA.
javascript: void(0);
Pogledaj
-IMAM MALOG ANĐELA KOJI LETI OKOLO S ČEKIĆEM U RUCI I TUČE LJUDE. SVATKO KOGA UDARI DOBIJE MALO PRIJATELJSTVA I LJUBAVI. NADAM SE DA ĆE TEBE PREBITI.



-AKO TE NE BUDE HTJELO, NE ŠMRČI BIJELO, AKO TE NE KRENE, NE BODI VENE.DAJ MALO MUČNI TOM GLAVOM, PROBLEN NE RJEŠAVAJ TRAVOM!



-ŠAPTAO SI MI „I LOVE YOU“, A VOLIO SI NJU. SAD MI KAŽEŠ „ I`M SORRY“, IDI K VRAGU PA JU VOLI…



-HEJ MOJE SLATKO BIČE VOLIM TE KAO ALKOHOLIČAR PIĆE. TREBAM TE KAO NARKOMAN DROGU, VOLIM TE JER ME OBARAŠ S NOGU!NIJE OVO OBIČNA FRAZA, OBIČNO SI MOJA MAZA.



-JEDAN POLJUBAC NA LICE TVOJE- SLATKO SANJAJ SRCE MOJE. JOŠ JEDAN NA USTA TVOJA- SLATKO SANJAJ LJUBAVI MOJA. I ZA KRAJ NA VRAT TVOJ- LAKU NOĆ ANĐELE MOJ.



-U ŽIVOTU SU MI POTREBNE 3 STVARI: SUNCE,MEDO I TI. SUNCE ZA DAN, MEDO ZA NOĆ, A TI ZAUVIJEK.



-AKO POŽELIŠ SRCE, JA ĆU TI GA DATI. AKO POŽELIŠ DRUGA, UZ TEBE ĆU STATI, AKO POŽELIŠ SAN, KROZ SNOVE ĆU TI PROĆI, A AKO JA POŽELIM TEBE, HOĆEŠ LI MI DOĆI?
AKO MI VEŽU OČI JA ĆU TE NAĆI, AKO MI OBRIŠU SUZE ONE ĆE TEČI, AKO MI ZAROBE DUŠU ONA ĆE TE VOLJETI, AKO MI IZBRIŠU PROŠLOST JA ĆU TE SE IPAK SJEĆATI…



-DA TI KAŽEM VOLIM TE- PRERANO JE.DA TI KAŽEM SVIĐAŠ MI SE- GLUPO JE. DA TI KAŽEM ŽELIM TE- NEĆU ZBOG SEBE, ALI JEDNO ZNAJ- SVE ČEŠĆE MISLIM NA TEBE!
-AKO JE POLJUBAC KAP KIŠE POŠALJI MI PLJUSAK, AKO JE ZAGRLJAJ SEKUNDA POŠALJI MI SATE, AKO JE OSMIJEH KAP POŠALJI MI MORE, AKO JE LJUBAV OSOBA POŠALJI MI SEBE!



-KAKVA JE RAZLIKA IZMEĐU ZVIJEZDE I TEBE? KAD TEBE VIDIM, ŽELJA MI SE VEĆ ISPUNILA!



-SMS-bomba. Zadatak : bombardirati tebe. Šifra *** prihvaćena. Start za 3 sekunde. 3…2…1… Status:Promašaj, cilj je previše sladak!



-Noćas spavaju oni koji su voljeni, a budni koji vole! Zato mirno spavaj, jer ti imaš nekoga tko te voli!



-Ružu ti dajem, ruža je tvoja, mnogo te volim, ljubavi moja!



-Ima jedna čaša, u čaši ljubav naša. Tko razbije čašu, razbit će i ljubav našu.



-Srce moje kuca jako, samo prava ljubav može se zvati tako, takvu ljubav nema svatko, ona ne traje kratko.



-Htjela sam plakati, ali suza nije bilo, htjela sam te zvati, ali glas nije htio, htjela sam ti reći volim te, ali sam ti rekla- idi molim te!



-Ako misliš biti tužan, možeš me zaboraviti, Al` vidim li sretno lice, još jednom ću razmisliti.



-Kakav god infarkt bio, od srca je!



-Iako zajedno nismo dijelili dobro i zlo. Iako nam se životni putovi dijele, frendovi smo.



-Dok harfa lagano svira, mi tonemo u zemlju mira. Mami nas anđeoska pjesma, koliko sam sretna, još uvijek nisam svjesna!





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





.-
Create Yours @ NackVision




Create Yours @ NackVision





< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ces komentare/neces komentare

design by MARINO7

LJUDI ČITAJTE KOMAJTE GLEDDAJTE I NAVIJAJTE:::






........ŠkolA......
.....meni nije baš tak...
....ali nekima je.....
SKOLSKA GODINA-cilj, ostati ziv
POCETAK SATA-dobar dan tugo
SKOLSKI SAT-odavde do vjecnosti
UČIONICA-kuca strave
PRVA KLUPA-borba za opstanak
ZADNJA KLUPA-slatki snovi
PROZIVKA-tesko je biti sam
PLOCA-zelena smrt
IZLAZAK NA PLOCU-do pakla i natrag
DNEVNIK-crni osvetnik
PETICA-krvavo zlato
SKOLSKO ZVONO-izbavitelj iz pakla
ODMOR-uvjetna sloboda
NEDJELJA-dan zivota
UCENICI-ta divna stvorenja
PROFESORI-sismisi koji piju krv
RAVNATELJ-vampit noci
RODITELJSKI-bal vampira
ZBORNICA-kuca duhova



dead

Ljudovi koje čitam...

MOJ JOŠ JEDAN BLOG KOJI IMAM S TONKOM

službeni blog zg mažoretkinja,,, ZG MAŽORETKINJE

freak girl...kod nje...hihi

e najbolji su...kod njih odmah-predators

o shub 7

tennchy-the mažoretkinja

purgi

izida

mala plawa-2

dora-prezakonska cura-hitno kod nje

maala garava

heroji ne plaču i kad...uglavnom dinamo

curke iz kvarta....

-harfa je zakon-

-kika-the mažoretkinja-

-cura koja je luca za US5-

-spužva bob-

-kranjčarica-

-kabarovsky-

-glupače iz zagreba-

my dreams

-BELINA_Samo rap-


Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski
















Get your own Poll!


image hosting file

image hosting file




Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

Discount Magazine Subscriptions - Save big!









ja u negativu.....ovo je fkt...burek....lool


tonka i ja....

tonka,ja i ivana......


fran na Biokovu....

miho i tin zatrpani na plaži...


....Garićka i ja........

i sad recite da mu dobro ne stoje....lol.....

ili bolje stoje franu....hm...

mi na terenskoj nastavi....

jan, pirjak, ja, jura i matija...

naj frendice....

franjevac i ja..........

moja najdraža sisterka Bella

frendica Mateja...

MOJI FRENDOVI KOD BAKE:

ja i marija....super cura....

frend Ivan...


SAD OPET PURGERAJ..




Jura....

Vili.......

Garićka.........

i opet Garićka samo sa speglanom kosom.....

moj frend Josip...i njegov frend....

a neko nam to radi.....Josip, Pika, Davor....

ja i moj frend Josip.....

Josip i Marko.....

<< Arhiva >>

subota, 07.07.2007.

allllllooooo......

Ewo me nakon dosta vremena...Sad sam kod uje pa nemam baš vremena da pišem dugačak post...Meni je zakon kod bake...Užasno dobro..Ekipa ma zakon...thumbupthumbupthumbupsmokinČak sam srela jednog komada našla se s njim nekoliko puta..a pojedniosti Vam nebum rekla kao i obično...hihihicerekcerekkissa idem do škole...tam igraju fucu i te spike i tak..zezamo se...ma zakon...u petak je bio rođendan mojoj sisterki....pa tom prilikomSEKA SRETAN ROĐENDAN!!!!Danas je fešta....i dolazi Garawa...hehewinknaughtyzujotooo...i prespavat će da joj mogu pokazat sve ljudove koji su zakon...hehe...a sad gibam...tnx na komovima,,,,pussam vas!!!



|koliko ih je???(543) | štampaj....moje gluposti..... | # |

<< Arhiva >>