Image Hosted by ImageShack.us HElLlLlLllLLLLLo!! - moCa`s liFe - Blog.hr

moCa`s liFe

utorak, 23.01.2007.

HElLlLlLllLLLLLo!!

U Zadnje Vrijeme sam Jako HAPPPY...
NeZnam ZaŠto...al imala sam neki Čudan san....
DANAs JE Bilo Puno SCEna SA Hrcom u MOJOM ŠKOLi!!

al Ugl......

SVe je CoooL..!!
Zamisli te!!
Mi se neŠto ZezAli
MAtija, Ivor, maRac i ja
I zoVe mene Dijana i kaŽe ivor da Se ja ViŠe neŽelim DruŽiti s njom...
i Sad idemo Mi u Naselje i meni Matija KaŽe da Se Pravim Da
se NeDruŽim S njom..
Ja Onako Dobro DA se i ja malo Zabavljem... ... ...
Ona to OĆito shvatila ozbiljno...
sada se oNA NeŽeli DruŽiti samnom...
al BaŠ me BriGa
JA NEČU NJU NA NIŠTA TJERATI NI NIŠTA!!!

Nek Radi Šta HoĆe...
Ionako se Koliko vidim Lijepo Zabavlja BeZ mene ko i jA BeZ nje!!!!

PoZzZzZz:
Matiji
Ivoru
Marcu

LUDOm HRCI
Bei
Rhei & toMi cerek NaŠi GolupČiĆi smijeh
MaLiom toMi
Besi
Ivanu
I lIkovima iz mog Razreda.. mahwavewavemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.