petak, 14.04.2006.

Posljednjih me mjeseci naveliko "puca" uređenje stana... s luđačkim sjajem u očimasmijeh listam časopise o uređenju i dekoru, surfam po internetu, a sve zbog dodatnih ideja...
Uglavnom, "pronašla" sam se u dva stila: mediteranskom i marokanskom.
Ovo bi bile (ukratko) njihove odlike:

MEDITERANSKI STIL
Odlikuju ga jednostavnost i praktičnost, podovi popločani opekom ili terakotom, mozaici
Materijali: kamen, platno, trska, cigla, pločice
Boje: boje mora i neba, tople boje terakote, lavande

MAROKANSKI STIL
Odlikuju ga mnoštvo detalja, egzotične biljke, tegle od terakote, teksturirani zidovi, orientalne lampe i lusteri
Boje: boje mora i pustinje

Mene privlači nekakav spoj ta dva stila: namještaj od punog željeza nadopunjen brojnim jastucima, zavjese ukrašene perlicama, ogledalcima, ručno vezenim ornamentima
Boje: smeđa, bež, boja terakote, plava

Ili, da bolje dočaram (ipak jedna slika govori tisuću riječi):
Dnevna soba
Spavaća soba
Balkon/terasa
itd. (mogla bih ja u nedogledthumbup), no koga zanima, može kliknuti na stranice objavljene sastrane pod linkovima i "prošetati" već obavljenim postovima na ovom blogu.

- 12:05 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moji radovi, ideje za poklone, uređenje stana... mnoštvo ideja uglavnom:-)

myspace

Moj "home" blog:
Deeply superficial