ponedjeljak, 30.01.2006.



Još jedna ideja - kutija za poklon ili čuvanje nakita i sličnog od filca. Ovaj put u ljubičastoj varijanti sa naljepljenim laticama cvijeća (također od filca).

Veća slika

- 10:27 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.01.2006.



Kopče za kosu, moj, ne tako davni rad, napravljene od fima, perlica, školjki, kamenčića...
Ovaj put stavljam i link za veću sliku:

Veća slika

- 12:38 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.01.2006.



Jedan od novijih radova... komplet ogrlica i naušnice, izrađen od smeđeg i zelenog fima sa drvenim perlama. Naušnice su nešto duže no što ih inače radim, no dobro izgledaju, osobito uz moj zeleni poncho;-)))

- 05:29 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.01.2006.



Bliži se Valentinovo, pa evo jedna vrlo jednostavna ideja: KUTIJA ZA POKLON.

Potrebno je kupiti kartonsku kutiju u željenoj boji i ukrasiti je izrezanim slovima i ostalim ukrasima.

- 06:02 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 18.01.2006.





Još jedan od mojih radova. Ovaj put jedan od najstarijih - narukvica, napravljena od crnih perli, manjih i većih, neizostavne žice i pomalo orijentalnog ornamenta u sredini.

- 05:48 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 13.01.2006.



Efektno, a stvarno jednostavno za napraviti: oko svijeća se omota žica sa perlicama u bojama koje vam se sviđaju. Naravno, mogu se uzeti i svijeće druge boje...

- 13:32 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.01.2006.



Da ne ispadne da sam se ulijenila (nisam, samo imam previše posla:-)), evo još jednog kompleta nakita. Napravljen je od crvenog fima, sastoji se od ogrlice i naušnica i izgleda poput pravih koralja.

- 10:35 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 10.01.2006.

Ideja nije moja, preuzela sam je s t-portala, no kak' ja jaaaaako puno čitam, ovo mi je baš korisno (i slatko):

Bookmark od filca

Potrebno:
Karton veličine 20x5 cm, filc u raznim bojama, oštre škare, UHU ljepilo, trakica ili špaga

Postupak:
Karton izrezati, premazati ljepilom, oblijepiti filcom s jedne i druge strane.
Iz filca druge boje izrezati ukrase (srca, cvjetove…) različitih veličina i zalijepiti ih na podlogu. Izbušiti rupicu kroz koju se provuče trakica ili špaga

- 13:36 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.01.2006.



Ova je kopča za kosu napravljena od smeđeg fima, kamenčića i drvenih kuglica.

- 08:02 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.01.2006.



Da ne pišem samo o svojim ručnim radovima, evo jedne ideje za izradu detalja za uređenje doma.
Radi se o ukrasnom jastučiću, a postupak je stvarno jednostavan - dovoljno je na jednobojnu jastučnicu našiti raznobojne vrpce, i voila!

- 06:25 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 04.01.2006.

Englezi, Amerikanci, kao i Francuzi, Belgijanci, Talijani i Španjolci zovu ga "crochet", dok je u Nizozemskoj poznat kao "haken", u Danskoj kao "haekling", "hekling" u Norveškoj, te "virking" u Švedskoj. Kod nas, ova je vrsta ručnog rada poznata kao "kukičanje", "kačkanje" ili "heklanje".


Prema zapisima Annie Potter, američke stručnjakinje za to područje, moderna umjetnost kukičanja kakva nam je poznata danas, datira još iz 16. stoljeća a potječe iz arapskih zemalja odakle se proširila u Španjolsku i mediteranske zemlje.


Ja sam "heklanje" naučila od mame, ona od svoje... I sviđa mi se. Ima nešto opuštajuće u tome:-) Ne volim raditi po nacrtima, draže mi je raditi po nekakvom "feelingu" i zato su svi moji radovi unikati.

- 14:07 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 03.01.2006.

Kad sam već počela s nakitom, evo da napišem nešto malo i o fimo masi od koje ga (većinom) radim. Dakle, fimo masa je posebna vrsta polimer gline, jednostavna za modeliraje a potpunu i trajnu čvrstoću dobiva pečenjem na 130'C u pećnici nekih 20-30 minuta.
Fimo se za rad priprema isključivo dobrom "izradom" - mekšanjem. Malu količinu mase treba rolati dok ne postane jednolično omekšana. Ovisno o tome što se želi raditi ovisi izbor i priprema pomoćnog alata i materijala, s tim da je najvažnija radna ploha i oštri nožić.
Za rad i oblikovanje FIMO-a podloga mora biti čvrsta, glatka i neporozna.
Na privjescima ili dijelovima za nakit rupice se moraju napraviti prije pečenja. Kopčice za vješanje, ili pak ukrasni detalji od žice stavljaju se na predmet prije pečenja i peku zajedno, a isto vrijedi i za kopče za broševe ili naušnice.
Neću više mudrovati o ovoj temi, za sve detaljnije informacije možete posjetiti stranicu:
hobbyart-chemaco

Ogrlica na slici se sastoji od tri reda različite duljine, a napravljena je od raznobojne fimo mase.

- 11:16 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.01.2006.



Danas objavljujem još jedan komplet nakita, i to iz posve jednostavnog razloga - ovog sam vikenda bila prezauzeta (;-)) skinuti slike s digitalnog na kojem imam i drugih radova, pa zato... Komplet od ružičastog fima i sitnih perlica. Sastoji se od ogrlice, naušnica i narukvice (koje nema na ovoj slici).

- 11:54 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moji radovi, ideje za poklone, uređenje stana... mnoštvo ideja uglavnom:-)

myspace

Moj "home" blog:
Deeply superficial