< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

Ovaj blog nastal je iz čiste dosade, možda čak i bude nekaj iz njega...nek ga posjećuje ko ga god hoće...bilo ljudi s dobrim ili lošim komentarima...mislim da bi to bilo sve...

I Don't Want To Be Video
I Don't Want To Be lyrics - Gavin DeGraw lyrics














Gavin DeGraw Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

*...LiNkIčI...*

blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
google.hr

Me, me, me and my world...

Me...
Ime: ANTONIJA
Prezime: nije važno
Rođena: 07.05.1993
godine:uskoro 15
Idem u 8.aa (The Best)
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤
Volim...kaj volim?!? A da , ovako...svoje frendice i frendove, muziku, komp, svoj MOB, svoju NAJ frendice, čokoladu, ići na more, shopping, smijati se glupostima...
Ne volim....school (predmeti)...ili ne znam bezobrazne i umišljene pipl...
Slušam:svakaj osim klasike i tih caka...mislim da svako ima pravo slušati kaj god on hoće i kaj mu se taj dan da, ovisi kakve je volje...zato neću to puno komentirati, uglavnom OBOŽAVAM mjuzu...
I sad šećer na kraju.....
Prvo Frendice:Tena,Matea Iva, Ivana, Dunjek, Anja, Sanja, Tina,Iva P, Doda, Pepa ...
P:S: sorryte ak sam nekog zabila....
I to bi ja mislim bilo to....


Image Hosted by ImageShack.us







**...sVaŠtA rAdI MaŠtA...**

Ne pitaj me s kim sam nekad bila,
ni kog sam prvo poljubila,
ni kako se koji zvao,
ne pitaj me koji mi je srce krao…
Samo me zagrli jako
i drži me, drži me tako………


Moje srce kockar je,
uvijek vara i blefira,
zato bježi dušo od mene
jer kockar žrtvu ne bira!


MIŠLJENJE

Sve je bilo sjajno, skoro pa savršeno,
ali savršenstvo ne traje zauvijek.
Voljela bih vratiti vrijeme,
ne znaš kako mi sve nedostaje.
Nedostaju mi tvoje riječi,tvoji poljubci,
tvoj sjaj u očima, tvoje suze,
nedostaješ mi ti…
dala sam ti sve, sve što sam imala,
dala sam ti cijelu sebe.
Mislila sam da ti je bar malo stalo do mene,
ali to je očito bilo samo MOJE mišljenje.


Image Hosted by ImageShack.us



VRIJEME

Molim te, ne traži od mene da te prestanem voljeti,
molim te, ne traži od mene da vas gledam zajedno…
nakon toliko dana izgubljenih uz tebe,
ne mogu.. ne mogu te prestati voljeti.
Tražiš da te zaboravim;
tražiš način da budeš sretan s njom,
ali ako si ikad zaista volio, znat ćeš…
znat da nikad ne možeš zaboravit voljenu osobu,
da ne trebaš tražiti način da budeš sretan,
jer ako zaista voliš…sreća je već tu…
kad si s njom, molim te, vodi je što dalje od mene
ne dopusti da gledam njen podrugljiv osmijeh
njenu sreću uz tebe…
ne dopusti da uhvatim tvoj tužan pogled
preko njenog ramena,
tvoju bol…
ne dopusti da vas vidim, ne želim to;
i ovako sam dovoljno slomljena.
Ako je ikad ostaviš; znam trebat će ti vremena…
vremena da opet uđeš u vezu,
ali ne brini za mene,
vrijeme je moj stari prijatelj…


I used to believe that if I stayed in bed,
I would stay in yesterday,
I would never grow up...Just like Peter Pan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


When I was small, the believ was there.
Now it is gone.
and I am still growing up.


I used to believe that if I stayed in bed,
I would stay in yesterday,
I would never grow up...Just like Peter Pan.


When I was small, the believ was there.
Now it is gone.
and I am still growing up.


Nemoguće je živjeti
dok ne pronađeš nešto
za što vrijedi umrijeti.


When angels forget to fly,
When it's 28th below July,
When roses are red,
And violets are blue,
I'll stop loving you.


Greška je bila, što sam tebe srela....
Greška je bila, što sam te zavoljela...
Greška je bila, što sam s tobom bila...
Greška je bila, što ljubav nisam krila...
Griješm što ću ti opet prići,
što ću ti nešto reći, a treba se okrenuti
i otići bez riječi...


TKO SAM JA ??
STO SAM JA ??
JA SAM JEDNA OBICNA
DJEVOJKA...ZAKLJUCANA U SVOM SVJETU...
...KOJA VOLI PROVODITI VRJEME SANJARUCI...!!!

Image Hosted by ImageShack.us



Nije me sram reći da voljela sam gada,
ali sram me reći:»volim ga i sada.»


Umjesto mene zajebo si sebe,
jer ja sam se snašla, i drugog si našla,
nisam ja cura koja za dečkom suze lije,
a nisi ni ti neka faca pa da ih imaš dvije!

Zovi me nevolja,
jer samo to sam i bila, zar ne?
drugima najbolja,
a tebi dobar izgovor za sve,
zovi me naivna,
i zovi me dovoljna,
al nemoj jedina.....molim te......


Ako vrijeme tokom našeg života
postavi zid između nas,
obećaj mi da ćemo zajedno...KRAST CIGLE......


Kad se dvoje rastanu:
BUDALE plaču,
SRETNI nađu drugog,
a PAMETNI već imaju rezervu!


Image Hosted by ImageShack.us




Zvat ćeš me jednog dana,
zvat ćeš me sigurno, znam.
Zvat ćeš me jednog dana
kad ostaneš sam.


Rekao si da me ne želiš vidjeti,
Ali ipak dođi ugasit ću svijetlo!



Ako te ne bude htjelo, ne
šmrči bijelo, ako te ne krene,
ne bodi vene. Daj mućni malo
tom glavom i probleme
ne rješavaj travom.


Ja nisam anđeo kako ti se čini,
ja smao iskorištavam tvoje mane, izvini. Mene
su stvorili đavoli i grlile hladne kiše.
Za mene je ljubav tren i ništa više!!

ZA KOGA SE TAKO MJENJAS ???
ZA LJUDE DO SEBE,KOJE
JEDVA POZNAJES...??


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Djevojka upita svog dečka:"da li si zaljubljen u mene?"
-on odgovori –Ne!
Ona ga pita:"Misliš li da sam ljepa?"
-on odgovori –Ne!
Ona ga opet pita:"Da li sam ja u tvom srcu?"
-on odgovori –Ne!
Na kraju ga upita :"da te napustim, da li bi plakao za mnom?"
-on opet odgovori:–Ne!
Okrenula se i veoma tužna odlučila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaže joj: "ja nisam zaljubljen u tebe – ja te volim"
"ja mislim da ti nisi lijepa – ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu – ti si moje srce"
"Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!"

Ako nekog iskreno voliš, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.

Dođi da ti nešto šapnem na usta, možda pronađemo zajednički JEZIK!!!

Ja nisam žena bez ponosa,
pa da kleknem i da molim,
na koljena svoja neću pasti
iako te ludo volim!


Ne traži od mene da budem savršena.
Ako to postanem
potražit ću i savršenog dečka!


U mojoj psihološkoj konstituciji manifestira se apsolutna dominacija pozitivne energije za individualnost tvoje osobe. Krače rečeno: IZLUĐUJEŠ ME!

Image Hosted by ImageShack.us


Već dugo mi nisi na um pao,
bila sam te u zaborav dala.
Al uzalud zadrhti mi srce
kada sam te s drugom ugledala!
VRATI SE MAJMUNE!!!


Ležim u krevetu, gledam nebo i zvijezde kako prekrasno sjaje poput tvojih očiju i
mislim....................JEBO TE, GDJE MI JE KROV???


... BIT LJUBAVI JE SAVRŠENO
VOLJETI NESAVRŠENU OSOBU...

Kada ti sreća okrene leđa šutni je u DUPE!


Draga, kako mozes vjerovati
svojim ocima vise nego meni?
Tvoj nevjerni decko!

Image Hosted by ImageShack.us



Ne zelim biti prva koje ces se sjetiti,
vec posljednja koju ces zaboraviti!


Nije mi zao sto mi lazes,
zao mi je sto mislis da ti vjerujem!!!!


Sve što trebate znati o životu
stane u ove tri riječi:
ŽIVOT IDE DALJE!


Samo smo jednom
mladi jer nas svijet više
nebi podnio!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljudi su nažalost takvog karaktera.
Započnu cijeniti nešto
tek kada to nepovratno izgube.


Nekad
Nekad sam te ludo voljela…
Nekad bi me svaka tvoja ružna riječ boljela…
Nekad sam bila samo tvoja…
Nekad je tvoja ljubav bila samo moja…
Sve je to bilo nekad…


Srušit ćemo školu taj
Luđački dom,
Učiteljsko vijeće plakat će za njom,
Štreberi će nositi cvijeće na grob,
A ja ću vikati:”Nisam više rob!!”


Voljela sam ga i on je volio
Mene, voljeli smo se, ali ne u isto
Vrijeme!!

Image Hosted by ImageShack.us



I wish deams were like wishes,
And wishes came true,
Cause in my dreams i` always with you


You can fall from a house,
You can fall from a tree,
But the best place to fall is in love with me.


Ljubav je cigareta...
...poljubac dim...
...a pepeo uspomena
što ostaje za tim...

Image Hosted by ImageShack.us



Čudno je kako je zivot prazan...
kada jedna osoba nije tu...
ili kada zivis medju toliko ljudi...
a mislis samo na nju.


Volim tvoje oči lijepe
volim tvoje usne ko od čokolade
jer sam se zaljubila u tebe moj GADE.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





srijeda, 14.03.2007.

nezasićena pa prezasićena otopina

(naslov nema nikakve veze s ovim postom jer je posvećen jednoj osobi)..bok ljudoviwavewavewavewave... kak ste ... ja sam supercerekcerekcerek pa sam odlučila napisati novi postthumbupthumbup i staviti koju pjesmicu i par slikicacerekcerekcerek....ovih dana nije se događalo ništ posebnonono .... u ponedjeljak sam cijeli dan u školi od 10headbangheadbang pa do 18:30puknucupuknucupuknucu zato jer u suprotnoj smjeni uvijek imam 2 sata informatikeludlud i ko obično tamo se zezamnutnut....
poslje imam 2 sata hrvatskog koji je dosadan za ubitbangbang....i tak poslje matematika pa zemljopis pa biologija pa vjeronauk i završi cijeli dan...zijevzijev
u utorak prvo fizika na kojoj je dosadnopuknucupuknucu onda 2 sata tehničkog ( sjedim u zadnjoj klupi s tinoem , tenom i mateom i stalno se zezamo) ili 2 sata likovnieekeek....pa poslje 2 sata engleski i vjeronauk...i tak sve dalje neda mi se saav raspored napisati..
u srijedu ( danas) bilo je ludo cerekcereku školi zbog jedne osobe koje nije bilo pa smo cijeli razred uživali, poslje na kemiji bilo je ko i uvijek a poslje sve sama dosada... idem ja sad ljudi ...wavewaveneznam kaj da više pišem pa ću stavit malo slikicacerekcerek:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



i love looney tunes....

poooz i pufffa i ostavite mi puno komentara...

- 20:17 - Komentari (102) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>