<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 05.03.2007.

PUKLO MI JE

da, došla sam stvarno do tocke kad mi je puklo za školu, tj ne dira me više.
nekad bi se nervirala zbog idiota od profesora, jer su svaki dan gori, morbidniji i nadobudniji, al nema veze, ne mogu to promijeniti, a ima važnijih stvari u životu.
totalno sam flegmaticna, i to mi se svida.
dani lete jako brzo, to je dobro, ali ponekad mi je žao...
jedva cekam praznike, neke dogadaje prije, ali njih jako, i onda izlet, ajmeeeee, kako će biti lijepo.
trenutno sam u išcekivanju nove sezone kucaaaaaaaanicaa, baš sam hepi zato, mislim da cu prije po 5000000000000000000000000 put pogledat koju epizodu sexa & grada.
jedva cekam da mi zdravlje bude bolje, nadam se da ce sve dobro proci, pa da se necu muciti s tim više, al ajde, moram s pozitivne strane gledati sve, ama baš sve, uvijek može biti gore...

pusaaaaaaaa svimakiss(makar nas nema puno)

- 19:40 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.