<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

petak, 02.06.2006.

JUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ovako, ponosno objavljujem da sam uspjela, tj. shvatila sam na koji način dobit pristup vlastitom blogu.
naime, kak sam ''spretna'' cijelo vrijeme sam krivu e-mail adresu ukucavala, a ne korisničko ime, biser, katastrofa...al dobro, sad je ok;)))

joj, ovih dana je bilo svega!!!jučer je bio dosta grozan danheadbang...u školi je bilo svega, a najgore je da je odvratna mičetićka rekla da će rušit cara i ivančicu, a meni je bilo neopisivo žao, jer sam se jako vezala za sve, pa me dosta pogodilopuknucu kolko je ta kuja bila nepoštenaburninmad!!!nadam se da će se sve sredit, dario i ja smo napravili plan, valjda će sve ić kako treba, iskreno se nadam.drž'te fige!pa je frend završio 2 put u nesvijesti, pa u bolnici, a ima puno problema, neću sad u detalje, al me i to dosta muči.noumro je jedan jako dobar i drag čovjek koji je bio tata jednoj meni jako dragoj i važnoj osobi, pa me to dodatno pogodilo...sve me jako izmorilo, ali držim se one:''ništa mi neće ovaj dan pokvarit...''wink
danas je bilo bolje malo, mislim, na etici je bilo genijalno i urnebesno, nasmijali smo se jako!!!dario i pero su ispravili informatiku, a mislim i šebetić, pa mi je bilo jako drago, ko da sam ja neš ispravila¨.a nismo imali zadnja dva sata, pa smo se malo šetuckali(hm;) ) i onda malo u knjižnicu i domeka, pa telka i uobičajeno...čeka me dosta naporan vikend, ko vjerojatno većinu, al sve se može, još samo malo!a onda uživancija teška i tako, dugi i lijepi ljetni dani(pod uvjetom da se vrijeme sredi).zujo

smijehSAMO MI SE SVI DRŽ'TE, PUSU VAM ŠALJEM SVIMA S NAJLJEPŠIM ŽELJAMA DA IDUĆI TJEDAN PROĐE ŠTO BEZBOLNIJE, A ONDA DERNEK, NEŠ ĆEMO SMISLIT !!! wave

- 22:17 - Komentari (19) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.