kutak za ubit vrijeme

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

online igrice

plavo-crveno

Korisni linkovi za posao
Sudski registar trgovačkih društava
Središnji obrtni registar


Linkovi
Blog.hr
Photo gallery by Mel

VIP imenik
Postavke za WAP i GPRS na Cronetu, Simpi i Vipnetu

Rijeka LIVE CAM
engl-hrv rječnik

##############
deviantART.com
gettyone.com
highresautoimages.com
vektorski logotipi
##############
kuny's Car
MR2s-only

user:

pass:

Pametne misli...


Vrijeme je skupocjeno. Ne čekaj na prikladnije vrijeme, jer nisi siguran da ćeš ga ponovo imati.

Mrzim to sto mi je ok, sve mi je ok, mrzim ok, dugo nisam bio ushicen, iskreno sretan, dugo nisam uzivao. Sve se ponavlja a ja ne mogu uzivati u malim stvarima, ne onako kao sto bih trebao.

bila je hladna, udaljena, nikakva prema meni. vec onda je bilo ocito da je gotovo. ali rekla je da zeli pokusati bez obzira na sve. popusio sam pricu. ocajni ljudi uvijek popuse pricu, nije to nis novo....osjecao sam se kriv kaj sam sjebao "nasu buducnost" ne znajuc da nije nikad ni postojala

ništa boljega se od prepucavanja nemre niti dogoditi osim suza za oboje...ali očito da ne znamo drugačije...

Postoje ljudi koji su umrli u polovici svog života ali su i dalje hodali svijetom sve do vlastitog sprovoda

i veli meni frend, nemoj nikad nikom vjerovat, ali jebes ljubav kojoj se nemres prepustit to je onda sranje

paranoja dolazi s promjenom patterna ponasanja kod voljene osobe i nikad nije neosnovana

19.05.2004., srijeda

156mb za 14-to minutni movie DOWNLOAD HERE
crno bijeli silent uradak iz 1928.
- 14:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #